תיעוד

השר הזדעזע: "ראיתי בעיני איך חולה קורונה נפטר"

במהלך סיורו של שר התקשורת ב'טיפול נמרץ קורונה', נפטר חולה מול עיניו, והוא הגיב בזעזוע: "זה מצמרר, ומחייב את כולנו לעצור את הקונספירציות ולא להתכחש למחלה" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
שר התקשורת הנדל צופה בנעשה (צילום: אשר אלמקייס)

שר התקשורת יועז הנדל ביקר היום (רביעי) בבית החוליםי זיו שבצפת, סייר במחלקות הקורונה ונתקל במקרה שזעזע אותו במיוחד.

במהלך סיורו של הנדל במחלקת טיפול נמרץ, נפטר אחד החולים המונשמים מול עיניו. הוא הגיב לזה ואמר: "זה מצמרר, ומחייב את כולנו לעצור את הקונספירציות והפוליטיקה שמאחורי המחלה. מי שמגיע לכאן, לא יכול לחשוב אחרת; אי אפשר להתעלם מהמראות. כל אחד שהולך לעולמו, זה אובדן של עולם שלם".

"התרשמתי עמוקות מעבודת הצוותים הרפואיים ב'זיו', שעובדים במסירות אין קץ להצלת חיים", אמר בתום הביקור שר התקשורת. "אני מבקר בבתי החולים בצפון, כי המציאות הבריאותית כאן מסובכת יותר ותשומת הלב הציבורית רחוקה, במרכז".

יועז הנדל הוסיף: "אנחנו נמצאים במציאות אפידמיולוגית מסובכת, במשבר כלכלי וגם במשבר אמון. אנחנו חייבים עכשיו לעצור, ולהיאבק ביחד במחלה הזאת. כדי לעשות את זה, צריך קודם כל להכיר בקיומה של המחלה. לא להתכחש".

"אני מבקש מכאן, מכל הציבור הישראלי, שימו רגע את הפוליטיקה בצד. אנחנו עשינו טעויות, אני מקווה שלא נעשה עוד בהמשך, אבל אתם - קחו אחריות על המשפחות שלכם. תתרחקו מהתכנסויות המוניות ותקפידו על בידוד. לנו, לאנשי הציבור, הפוליטיקאים, כלי התקשורת ומעצבי דעת הקהל, אני קורא לשמש דוגמא אישית".

מנהל בית החולים זיו, פרופ' סלמאן זרקא, אמר כי "הביקור בהחלט מחזק אותנו. הוא איפשר לנו לחשוף אותו מקרוב להתמודדות היומיומית של הצוותים הנפלאים שלנו במאבקם בנגיף הקורונה. לשמחתי, ההתמודדות של הצוותים שלנו היא מצוינת, וזה החוזק שלנו והגאווה שלנו".

"השר הנדל ראה וחווה מקרוב את התנאים הפיסיים והרגשיים של האנשים במחלקות הקורונה. אנחנו, במרכז הרפואי זיו, נמשיך לפעול ולעשות את הייעוד שלנו, על מנת להעניק לתושבי הצפון את שירותי הרפואה הטובים ביותר גם בקורונה והן ביתר השירותים והמחלקות", סיים מנכ"ל בית החולים העמוס.

יצוין, כי עוד בטרם התבצע הסיור במחלקות הקורונה, נועדו השר הנדל ופרופ' זרקא עם הצוותים המקצועיים של משרד התקשורת ובית החולים, במטרה לבחון את חבילת הסיוע שיוכל משרד התקשורת להעמיד לטובת 'זיו', כדי לסייע לו בכל הנוגע לתחומי העיסוק של המשרד.

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר