צפו במחוקק החרדי

הקב"ה עוטה מסכה; למה אתה לא יכול גם?

בן ציון וידר, נציג החרדים בבית המחוקקים במונסי שבניו יורק, מתייחס לסערה סביב הוראת הרשויות לסגור בתי כנסת, מגלה כי איבד אמש חבר שנדבק בקורונה ונפטר, ותוהה למה יש מי שלא עוטה מסכה. צפו (חרדים)

בן ציון וידר | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

א-גוט מועד חברים יקרים, אחים ואחיות. בואו לנהל שיחה גלויה. עד עכשיו כולם שמעו כי המושל קואמו הוציא צו ביצוע שיסגור בעצם בתי כנסת בקהילות היהודיות האורתודוכסיות במדינת ניו יורק.

קואמו אמר כי הדבר נעשה בשיתוף פעולה עם מנהיגי הקהילות היהודיות האורתודוכסיות, אך זהו שקר מוחלט.

אבל, חברים יקרים, אנחנו לובשים מסכה בגלל שהמושל קאומו אומר לנו או בגלל שראש העיר ביל דה-בלאסיו רוצה שנעשה זאת? לא. אנחנו חובשים מסכה כי זה הדבר הנכון ומה שאלוקים רוצה שנעשה.

"ונשמרתם מאד לנפשותיכם", זה ציווי המופיע בחומש דברים, פרק ד, פסוק טו, לשמור על חיינו. כולם יודעים שהמציאות היא שיש כיום לאנשים רבים את נגיף הקורונה. אני אישית מכיר אנשים שנמצאים בבית החולים, חלקם מונשמים.

אמש איבדתי חבר יקר לנגיף הנורא הזה, אחד שהיה צעיר ובריא. לפני יום כיפור הוא שלח לי הודעת טקסט שהוא במיטה עם קורונה. ביקשתי את שמה של אמו כדי שאוכל להתפלל כראוי שיחלים במהירות, הוא לא הגיב לי ולמרבה הצער כבר לא יעשה זאת.

רצון הקב"ה הוא שנלבש מסכה, ואפילו הייתי מעז לומר שהוא בעצמו חובש מסכה: כאשר אנו מתפללים בימינו 'אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי' (תהילים ק"ב, ג), בעיקרו של דבר אנו מבקשים מאלוקים שיסיר את הנגיף כך שיחשוף את פניו המכוסים כרגע.

ואם הקדוש ברוך הוא עוטה מסכה, למה אתה לא יכול???

שמרו על עצמכם, ועלינו - ונשמע רק בשורות טובות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר