"הפצת מחלה"

עמית סגל: בקואליציה מתוקנת - אייכלר היה נזרק

בעקבות הנאום הסוער: הפרשן הבכיר של 'חדשות 12', עמית סגל, תקף את ח"כ ישראל אייכלר, והתבטא כי בקואליציה מתוקנת הוא היה נזרק ונחקר בחשד להפצת מחלה (פוליטי)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90 וטוויטר)

עמית סגל, הפרשן הפוליטי של 'חדשות 12', תוקף את ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה), נציג חסידות בעלזא בכנסת, וטוען כי בקואליציה מתוקנת הוא היה נזרק ונחקר בחשד להפצת מחלה.

סגל הגיב לנאום הסוער של אייכלר בכנסת וכתב בטוויטר: "בקואליציה מתוקנת כבר היה מסולק מכל תפקידיו ונחקר על הפצת מחלה".

כזכור, מוקדם יותר נאם ח"כ אייכלר במליאת הכנסת ותקף: "מדינת ישראל, לצערנו הרב, הולכת ומתרחקת יותר ויותר מהגדרתה כמדינה יהודית. ככל שחולפים השנים, הזיקה היהודית רופפת עד כדי שכחת שבת, איבה לתורה ותיעוב לקדשי ישראל. במקומה נוצקת מהות חדשה – מדינת המערב הפרוע, שבראש מעייניה האלימות, בליינות, ההנאות, הכיף, ה"לעשות חיים".

נאום אייכלר בכנסת

לדבריו: "אנו גאים על היותנו יהודים היודעים איך להעביר לדורות הבאים שהמסורת היהודית ממשיכה בעוז למרות כל הגזירות והניסיונות. מי שצריכים להתבייש אלו אותם שליחי השלטון והממשלה, שיצאו במהלך החג לפוגרום אכזרי שלא זכור כמותו. ברשעות וברוע לב, היכו ילדים קטנים, השתוללו בחמת זעם, וגרמו להתקהלות והפצת הנגיף הרבה יותר מכל קבוצה אחרת באוכלוסייה. לא כל השוטרים רצו את זה. יש מהם שליבם נכמר להיות קלגסים ולהוציא יהודים מבתי הכנסת, אבל גזרה המלכות".

אייכלר הציג תמונות של נפגעים חרדים מאלימות המטרה ותקף: "הנה לכם התמונות המדממות שירשמו לדיראון עולם בהיסטוריה של עם ישראל. יהודים מוכים ומדממים על תפילה בבית כנסת.

"מצפוני היהודי לא יאפשר לי לתת את אמוני בממשלה ששולחת קלגסים להתאכזר לילדים יהודים. לא אצביע אמון היום עם הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר