מעל גיל 65

52% מחולי הקורונה המבוגרים - חרדים

מדאיג: מנתונים רשמיים של משרד הבריאות עולה כי למעלה מ-50% מחולי הקורונה המבוגרים, מעל לגיל 65, הם חרדים שככל הנראה נדבקו במהלך תפילות הימים הנוראים (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
טיפול בחולי קורונה ב'מעייני הישועה' (צילום: נתי שוחט - פלאש 90)

על אף הירידה הכללית במספר המאומתים, יותר מ-50% מהחולים המבוגרים בגילאי 65 ומעלה הם חרדים, כך חושף הבוקר (שלישי) המטה החרדי במשרד הבריאות. על פי ההערכות במשרד הבריאות, חלק גדול מן החולים נדבקו בתפילות הימים הנוראים.

"הנתון שנחשף נחשב לדרמטי", מסבירים במשרד הבריאות: "שכן הציבור החרדי בישראל מונה כ-12% בלבד מהאוכלוסיה, ואחוז המבוגרים מעל גיל 65 עומד על אחוזים בודדים, אולם למרות זאת מספרם של מבוגרים החולים בקורונה מבני המגזר החרדי הינו ביחס של כחמישים אחוזים מכלל האוכלוסייה בישראל".

במטה ההסברה למגזר החרדי אומרים: "הנתון שנחשף מבהיר, כי בניגוד לתחושה הרווחת שהמבוגרים נשמרים יותר, כמו גם שהצעירים שומרים על עצמם מחשש להדביק את המבוגרים שבמשפחותיהם, הרי שהנתונים מדברים בעד עצמם ואמורים להדאיג במיוחד את הציבור שלנו".

מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר עולה כי בעיר בני ברק אומתו בשבוע האחרון 1894 חולי קורונה חדשים, בירושלים - 2279, במודיעין עילית - 969, בבית שמש - 550, באלעד - 301 ובביתר עילית 326 מאומתים חדשים בשבוע האחרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר