מחזור נוסף שבוע הבא

חושבת עתיד? תתקדמי! תחשבי בגדול, תחשבי בעברית

האוניברסיטה העברית פותחת מחזור נוסף של המכינה הייעודית לבנות המגזר החרדי • מערך ליווי וייעוץ אישי מסייע לבנות להצלחה בלימודים • אחוזי הנשירה מהמכינה של העברית, הינם הנמוכים ביותר מכלל המכינות הייעודיות למגזר • מסיימי ומסיימות המכינה יכולים להשתלב בכל המסלולים האקדמיים של האוניברסיטה • מלגה בגובה 5,000 ₪ לכל סטודנטית (לימודים, מקודם)

לאור המצב הנוכחי והמגבלות הלימודים יתקיימו באופן מקוון (צילום: יח"צ)

האוניברסיטה העברית מרחיבה את שורותיה ופותחת את המחזור השניים-עשר כבר בשבוע הבא, של המכינה הייעודית למגזר החרדי.

לימודי המכינה תוכננו בקפידה על מנת לנצל היטב את מלוא הזמן ולאפשר השקעה בתחומי הידע הנדרשים ללימודים האקדמיים עצמם, תוך שימת דגש עיקרי על לימודי אנגלית, מתמטיקה ועברית.

כל הפרטים כאן >>>

על מנת להנגיש את הלימודים ולסייע לבנות להצליח, הוקם מערך תמיכה מקיף ואישי, הכולל שיעורי עזר פרטניים, מערך מלגות לזכאיות, ייעוץ והכוונה מקצועית ואקדמית ועוד. המכינה מתקיימת במתחם נפרד וסגל ההוראה נבחר גם הוא בקפידה מבין המרצות הבכירות של האוניברסיטה.

"ליאת היא כמו אחות גדולה, המלווה אותי מתחילת המכינה ומסייעת לי להתגבר על כל אתגר" מספרת שירה, סטודנטית חרדית המתעתדת להתחיל לימודי סיעוד לאחר שסיימה את המכינה בהצלחה. "היא סוג של 'דיקן הסטודנטים' לחרדיות בלבד ואני לא משוכנעת שהייתי מצליחה לדלג מעל כל המהמורות בלעדיה", ממשיכה שירה.

בעזרת מערך התמיכה ובזכות הרמה האקדמית והמקצועית של האוניברסיטה העברית, אחוז הנשירה מהמכינה הוא הנמוך ביותר מכלל המכינות הייעודיות למגזר החרדי!

שירה מספרת כי יכלה לבחור במסלול מקוצר או בתכנית פשוטה כלשהי לבני המגזר, אולם הבינה שאינה דומה הרמה הלימודית לשום מקום אחר שהייתה לומדת בו. "יכולתי ללמוד פעמיים בשבוע ולקבל בסוף תואר בסיעוד, אבל אם אני כבר משקיעה בלימודים גבוהים, אני רוצה את הכי גבוהים והכי נחשבים, וזה מתחיל כבר במכינה". לא לשווא האוניברסיטה נכללה פעמים רבות בדירוג שנגחאי, ברשימת מאה האוניברסיטאות המובילות בעולם.

מערך הליווי הפרטני כולל כאמור גם סיוע במלגות, כאשר רוב הבנות זכאיות למימון מלא ללימודי המכינה וחלקן מקבלות אף מלגת קיום חודשית – 5,000 ₪ לכל סטודנטית, בנוסף למלגת שכר לימוד!

למי מיועדת המכינה?

לנשים ונערות שאפתניות אשר דוגלות במצוינות כאורח חיים!

בוגרות המכינה הייעודית הנמשכת תשעה חודשים, יכולות להתקבל לכל תואר באוניברסיטה בהתאם להישגיהן במכינה. כיום מעל חמש מאות חרדים, בוגרי ובוגרות מחזורי המכינות, לומדים בהצלחה רבה במגוון המסלולים והופכים במהרה למבוקשים בשוק העבודה הכללי. זה לא סוד, שתואר של האוניברסיטה העברית פותח דלתות ושערים!

בימים כתיקונם לימודי המכינה מתקיימים בקמפוס בירושלים, אך לאור המצב הנוכחי והמגבלות הם יועברו באופן מקוון. בהמשך יוחלט על מדיניות ואופן הפעלת המכינה.

אם גם את חושבת על העתיד, התקדמי! חשבי רחוק, חשבי גדול, חשבי עברית.

ההרשמה לקראת סיום, כל הפרטים כאן >>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר