"התנכלות מכוונת"

ישיבת תפרח הפרה את ההנחיות ונקנסה

מנהל ישיבת תפרח נקרא לחקירה במשטרת אופקים, שם נקנס בעקבות חגיגות שמחת תורה בישיבה בניגוד להנחיות. למרות זאת, בישיבה מתכוונים לפתוח את זמן חורף כרגיל (עולם הישיבות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ראש הישיבה הגר"א פילץ (צילום: פלאש 90)

ישיבת תפרח ('תושיה') נקנסה ב-5,000 שקלים, זאת לאחר שנהגה בניגוד להנחיות בשמחת תורה, בכך שערכה מעמד הקפות שניות בהשתתפות מאות מתלמידי הישיבה, חולי קורונה וכאלו שכבר החלימו.

ל'כיכר השבת' נודע, כי מנהל הישיבה נקרא לחקירה במשטרת אופקים, שם נקנס על פתיחת הישיבה בניגוד להנחיות.

בהודעתה הרשמית לתלמידיה טרם החג, ביקשה הנהלת הישיבה שתלמידים מן השורה, גם מי שהחלימו, לא יגיעו לשמחת תורה לישיבה, וכי המעמד מיועד רק לחולים השוהים בימים אלו בישיבה.

אלא שבפועל החגיגות נערכו גם למחלימים, כאשר כמה מאות מתוכם הגיעו לישיבה לחגוג את ההקפות של שמחת תורה.

כזכור, כפי שדווח ב'כיכר השבת', במוצאי החג פשטה המשטרה על הישיבה ודרשה להפסיק את מעמד ההקפו. בשל כך, תלמידי הישיבה יצאו מבית המדרש והמשיכו את החגיגות ברחבה הסמוכה.

למרות הקנס שכאמור הוטל עליה, בישיבת תפרח צפויים לפתוח את 'זמן חורף' ביום ראשון הקרוב, ראש חודש שוון, כבכל שנה.

בכירים בהנהלת הישיבה מצהירים, כי הם מוכנים לקחת את הסיכון הפלילי והכספי, והם יתחילו את הלימודים גם במחיר של קנסות גבוהים.

בחורים מהישיבה ששוחחו עם 'כיכר השבת' טענו כי הקנס שהוטל ו "התנכלות מכוונת" מצד המשטרה. "הישיבה הרי הקפידה לא להכניס אף בחור בריא בין החולים. הפוך: הבאת בחורים מחלימים לישיבה, והשארת החולים במתחם הישיבה, רק מונעת הדבקה בקרב משפחותיהם של התלמידים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר