החלו הצילומים

העונה השנייה של 'שבאבניקים' יוצאת לדרך

החלו הצילומים לעונה השנייה של הסדרה 'שבאבניקים', המשודרת לציבור החילוני ומתמקדת בחיי ארבעה בחורים שנזרקו מהישיבה- אך הם חייבים ישיבה, כדי להתחתן (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ הוט)

פרסום ראשון ב'כיכר השבת': היום (שלישי) החלו הצילומים לעונה השנייה של הסדרה 'שבאבניקים', המשודרת לציבור החילוני ועוסקת בבחורי ישיבה.

סדרת 'שבאבניקים' המשודרת ב-HOT - היא סדרת דרמה על ארבעה תלמידי ישיבה שלומדים בפנימייה חרדית ומנסים להנות משני העולמות, סדרה שזכתה בעונה הראשונה לנתוני צפייה גבוהים במיוחד.

אחרי שבסוף העונה הראשונה הם עפו מכל המדרגות, השבאבניקים חוזרים לעונה שכולה מחוץ לכותלי הישיבה. ארבעת השבאבניקים חייבים ישיבה כדי להתחתן אבל אף ישיבה לא מוכנה לקבל אותם. יצוין כי סיפור העונה השנייה מבוסס על פרשה אמתית שהתרחשה לפני שנים.

הארבעה מוצאים פרצה בחוק שמאפשרת להם להקים ישיבה פיקטיבית שבה הם יהיו מוגנים מכל צו גיוס, וחיים את החיים כפי שהם רוצים לחיות אותם. הם חושבים שהם נופלים לתוך גן עדן, אבל מהר מאד מגלים את הגיהינום. את הישיבה הם מקימים בתוך הדירה של סבתא של דב, בלב הקסבה החילונית של ירושלים: רחוב יקוטיאלי ברחביה, מה שמעורר עליהם את השכנים שרוצים לשמור על רוח השכונה ולא מוכנים שהחבורה הזאת תשתלט להם על החלקה הקטנה.

בסדרה, מבית היוצר של הסרוג אלירן מלכה, יככבו השחקנים והידוענים: אורי לייזרוביץ, דניאל גד, ישראל אטיאס, עומר פרלמן, מאיה ורטהיימר, גורי אלפי, דב נבון, גולן אזולאי, עומר חזן, דניאל מורשת, שולי רנד, אוראל צברי, אורטל בן דיין ונוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר