כאבים בגב

בפעם השנייה, השבוע: נפתלי בנט אושפז

ח"כ נפתלי בנט, יו"ר 'ימינה', אושפז במהלך השבת בבית החולים 'שיבא' בתל השומר, עקב "כאבים בגב", וזאת בפעם השנייה בתוך שבוע. מלשכתו נמסר כי מדובר בהמשך טיפול (חדשות)

ח"ג נפתלי בנט בביה"ח, בשבוע שעבר (צילום: מתוך טוויטר)

ח"כ נפתלי בנט, יו"ר 'ימינה', אושפז במהלך השבת בבית החולים 'שיבא' בתל השומר, עקב "כאבים בגב", וזאת בפעם השנייה בתוך שבוע.

כזכור, ביום שלישי האחרון, התאשפז בנט בבית החולים 'שיבא' לסדרת בדיקות לאחר שחש בכאבים בצוואר. בנט, עבר טיפול בהרדמה והשתחרר למחרת.

במהלך השבת, בעקבות כאבים בגב, הוא התאשפז שוב ומלשכתו נמסר כי מדובר בהמשך של הטיפול בבעיות הגב מהן הוא סובל בתקופה האחרונה.

"מאז שירותו הצבאי בסיירת מטכ"ל, בנט מתמודד עם בעיית גב ומעת לעת הוא מטופל בשל כך", נמסר מלשכתו, "ההליך הרפואי אותו עבר היום הוא המשך לאותו טיפול שעבר בשבוע החולף".

ביום רביעי, עדכן בנט ברשתות על הטיפול שעבר: "עברתי אתמול טיפול בגב (בהרדמה, סליחה שלא הייתי זמין...). אני מרגיש מצויין. תודה גדולה לצוות הרפואי המסור של ביה"ח שיבא. בשעות הקרובות אצא הביתה".

ביום חמישי נאם בנט בכנסת על הסכם השלום ההיסטורי עם איחוד האמירויות ואמר כי "אנו תומכים בהסכם השלום ההיסטורי. את הריבונות שעליה ויתר נתניהו, אנחנו ניישם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר