האלימות המשטרתית

חרדי שהוכה באכזריות דורש את פרטי השוטרים

אברך שהיה בדרכו הביתה ונתקל בהפגנה ברחוב סמוך, הותקף באכזריות על ידי מספר שוטרים • עורך דינו פנה למח"ש כדי לקבל את פרטי השוטרים, בדרך לתביעה (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
תקיפת השוטרים (צילום: אבי גדלוביץ, בחדרי חרדים)

עורך דין פנה בימים האחרונים למחלקה לחקירות שוטרים בדרישה לקבל פרטים של שוטרים שהיכו חרדי בעיר בני ברק, על מנת להגיש נגדם תביעת נזיקין.

בתקופה האחרונה, בשל פעילות המשטרה לאכיפת הגבלות הקורונה, חלה עליה במספר האירועים בהם היו שוטרים שנקטו באלימות כלפי חרדים, וכעת יש מי שמבקש לעשות לזה סוף.

הסיפור מתחיל ביום הראשון של חול המועד סוכות. ד', אברך חרדי מבני ברק, נקלע לזירת הפגנות ברחוב חזון אי"ש בבני ברק, בעת שהיה בדרכו לביתו.

ללא התרעה מוקדמת, מצא את עצמו האברך מוכה באכזריות על ידי שוטרים שהתנפלו עליו והיכו אותו בעוצמה רבה.

בשיחה עם 'כיכר השבת', טוען ד': "אני רואה שני שוטרים, המגיעים אלי בחמת זעם ומתנפלים עלי ללא עוול בכפי; הם הטיחו אותי בעוצמה לרצפה".

"כתוצאה מהתקיפה האלימה, נפגעתי בכל גופי, בדגש על עמוד השדרה המותני, רגל ימין ובראשו. כמו כן, נגרמו נזקי רכוש. בנוסף, אני סובל מהתקף חרדה, הליך דכאוני ותסמינים פוסט טראומטיים".

הוא שכר את עורך דין איתן אדלשטיין מומחה לדיני נזיקין ורפואה משפטית, שהחליט לפעול. "פניתי למחלקה לחקירת שוטרים בבקשה לקבל את פרטי השוטרים הפוגעים ובעבור נזקי רכוש", הוא מספר.

עורך דינו איתן אדלשטיין

בשיחה עם 'כיכר השבת' מוסיף עורך הדין, "אני מתעתד להגיש תביעה נזיקית על ההיבטים הפיזיים והנפשיים, מח"ש פנו אלי היום וביקשו לזמן את הלקוח שלי למסירת עדות, הם לוקחים את התיק הזה מאוד ברצינות".

יצוין, כי ממשטרת ישראל טרם נמסר, "מרחב דן החליט שאם הוא רוצה לפנות למח"ש עומדת בפניו האופציה הזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר