נס מצולם

"הייתי בשערי גהינום": המסר של חולה הקורונה שהחלים

בגיל 40 בלבד, אושפז מנחם אלברט במצב קשה ביותר, לאחר שנדבק בקורונה. כעת, לאחר שבחסדי שמים החלים, הוא מפציר: "תשימו מסכה ותשמרו על ריחוק. זה אש" • צפו (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
המסר של מנחם המרוגש (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

מנחם אלברט, חרדי בן 40 מבני ברק שחלה בנגיף הקורונה, החלים לאחרונה, ושוחרר מבית החולים בו היה מאושפז במצב קשה. עם שחרורו, יש לו מסר חיוני, מעומק הלב, לכל מי שצופה בו.

במשך כחודש התייסר מנחם, וחלק מהזמן טופל במחלקת הקורונה של 'לניאדו', בראשות ד"ר עבדול מוסתראחי. רק בשבוע האחרון חל בחסדי שמים שיפור במצבו, עד שכאמור החלים ושוחרר לביתו.

רגע לפני ששוחרר, היועץ הרפואי יוסי מרגלית, יו"ר עמותת 'רפואה שלמה' שליווה את מנחם לכל אורך הדרך הקשה, הפתיע אותו בעודו במחלקת הקורונה, עם בלונים ועוגה - לרגל יום הולדתו ה-40, שחל באורח פלא בדיוק ביום השחרור.

ביציאתו מהמחלקה בירך מנחם אלברט ברכת 'שהחיינו' בהתרגשות עצומה, ואמר: "אני מודה להשם שאני יוצא מפה על הרגליים, אחרי המצב בו נכנסתי. אני מודה להשם שיש פה שליחים טובים".

"תחילה חששתי להתפנות לבית החולים, וסבלתי מאוד בבית מאז שחליתי בקורונה", הוסיף מנחם. "אם הייתי יודע שככה יטפלו בי טוב, הייתי מגיע מההתחלה, ולא סובל בבית. ברוך השם יצאתי על הרגליים, ולא איך שאחרים יצאו...".

לסיום, הדגיש החולה שהחלים את המסר לכלל הציבור, אותו היה חשוב לו להעביר: "תשמרו על שגרת חיים, אבל תשמרו על הבריאות שלכם: תשימו מסכה וריחוק. זה אש, מסוכן; עברתי שערי גהינום".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר