מאנשי ירושלים

אבל כבד: ראש ישיבת בוהוש נפטר מקורונה

הגאון רבי יהושע ברים, ראש ישיבת בוהוש ומפארי חסידויות בית רוז'ין, נפטר היום בבית החולים לניאדו, שם היה מאושפז בשבועות האחרונים לאחר שחלה בנגיף הקורונה (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: יהושע פרוכטר)

אבל כבד בחסידות בוהוש עם היוודע פטירתו בשעה האחרונה של ראש הישיבה הגאון החסיד רבי יהושע העשיל ברים זצ"ל, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, בן 84 בפטירתו.

המנוח ז"ל נולד לאביו הגאון רבי משה ברים, מאנשי ירושלים, ואחיהם של ראש ישיבת רוז'ין הגאון רבי יהושע ברים, והגאון רבי חיים ברים, מגדולי תלמידי מרן החזון איש זצוק"ל.

במשך שנים שימש כמגיד שיעור בישיבת 'תפארת ישראל' של חסידות באיאן, שם זכה ללמד תלמידים רבים, בהם את האדמו"ר מבאיאן.

במשך שנים רבות שימש רבי יהושע כראש ישיבת בוהוש שם העמיד תלמידים רבים, והיה גם קרוב מאד לרבי מבוהוש שהעריכו מאד.

מכריו מספרים על תלמיד חכם עצום, אדם גדול בתורה ובהלכה, שהתנהג בפשטות של ממש והתייחס לכל אחד באשר הוא, ללא כל גינוני כבוד למרות היותו בעל מדרגה.

לפני קצת יותר מחודש ימים נדבק ראש השיבה בנגיף הקורונה, ומאז חלה הידרדרות חמורה במצבו, תוך שהוא מאושפז בבית החולים לניאדו, ובכל התקופה נשאו רבים פרקי תהילים לרפואתו, אך בשעה האחרונה החזיר את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של בני המשפחה ותלמידיו הרבים.

יצויין כי במשפחת ברים מדובר בשבר על שבר, לאחר שגם אחותו של המנוח, רעיית הרה"ח רבי מאיר קרויזר ז"ל יושבת שבעה על פטירת בעלה שנפטר לפני יומיים, וכעת תיאלץ לשבת שבעה גם על אחיה.

בפטירתו הותיר אחריו משפחה גדולה, צאצאים ההולכים בדרך התורה והחסידות, והלווייתו צפוייה להתקיים בשעות הקרובות.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר