"לא יכולה יותר"

האלימות המשטרתית: חרדית כותבת לשר

הסרטון שהתפרסם אתמול בו נראות שוטרות עוצרות ומרססות גז פלפל על אישה שעומדת ליד בית מגוריה, מכיון ולא עטתה מסכה - הביא את ריקי רכניצר לכתוב לשר אמיר אוחנה (דעות)

ריקי רכניצר | כיכר השבת |
הבחורה מאמש (צילום: דוברות המשטרה)

ריקי רכניצר, חרדית מהמרכז נחשפה אתמול לסרטון של המשטרה מבזה בחורה ברחוב הרצל בירושלים. לטענתה, זה הקש ששבר אותה והיא החליטה לכתוב היום (רביעי) מכתב לשר לביטחון פנים אמיר אוחנה.

המכתב המלא

אני אזרחית פשוטה שהעזתי לכתוב לך מתוך כאב עצום על 'המורל' במדינה, זאת לאחר שיתוף חוויות כואבות מידי יום מהיחס וההתנהגות של האזרח והשוטר במדינת ישראל.

אני נושכת שפתיים ואוכלת את הלב, ורבים מרגישים כמוני. מתוך כאב רב, ומתוך חשבון הכי פשוט שאני עורכת במחשבותי, הנזק לא שווה את הרווח שהמדינה תפיק מכל המצב.

הרי כל החוק העקום הזה, של עטיית מסכה באוויר הפתוח - הוא שגיאה מיסודו, כי הרי ברור הוא שאי אפשר לעטות מסכה הרבה זמן, אז אם אדם מקפיד בחוץ על מסכה (כי הוא נוהג ע"פ חוק או מפחד) כשהוא נכנס סוף סוף למקום סגור, הוא מוריד אותה כי כבר אין לו אויר.

היו צריכים לדרוש להקפיד על עטיית מסכה רק במקומות סגורים, ואנשים היו עושים זאת מתוך הבנה. (בלונדון זה ככה, והמשטרה בכלל לא מעורבת בזה).

אני למשל, אזרחית שומרת חוק ומעולם לא הורדתי את המסכה - כשאני ברחוב. אבל כשהייתי באירופה, ראיתי בדיוק מה קורה - כמעט ולא לובשים מסכות באוויר הפתוח.

אתמול, הועברו סרטונים נוראיים, וזה הגיע מכל הזויות, רואים את התנהגות השוטרות כלפי נערה מפוחדת.

תיעוד הנערה אמש - מהצד המשטרתי (דוברות המשטרה)

תגיד לי שר יקר, האם הנערה שדדה? גנבה? רצחה? ככה השוטרות התייחסו לאירוע.

אתה יודע איזה טראומה יש לנערה מסיפור כזה?!

אתה יודע איזה בוז אזרחי ישראל נושמים מכאלו פוזות?

ושלא נשכח, מדובר בסה"כ על מסכה,

שיעירו לה על כך - וחסל.

אני לא אעריך יותר, אבל השוטרות האלו, יש להן:

0% אינטלגנציה שיפוטית
0% אינטלגנציה ריגשית
0% אנושיות
50% טימטום
50% רוע.

אדוני השר, הגיע הזמן לשנות את המצב ב-180°. מאוד אשמח לשוחח על המצב על מנת לגשר . יש לי הרבה מה לומר. והכי חשוב לי, הכבוד של השוטר והאזרח.

אחרי הכל, אני מאוד מרחמת על השוטרים, לא כולם עם אינטלגנציה ריגשית ושכלית כמו שהמצב דורש - ולא נראה לי שזה באשמתם - זו אשמת המערכת.

בכבוד רב ובתקווה לבשורות טובות

ריקי רכניצר
אזרחית

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר