"המון ביטול תורה"

המשגיח של 'אור ישראל' במתקפה על רמי גרינברג: "רשע"

משגיח ישיבת 'אור ישראל', הגאון רבי פנחס גולדווסר, תקף בחריפות את ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, על ההתנהלות בתקופת מגיפת ה'קורונה'; לשכת רה"ע: "אין אכיפה בררנית" (חרדים בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: דוברות עיריית פתח תקווה, יוסי - מתוך ויקיפדיה ויעקב כהן - פלאש 90)

משגיח ישיבת "אור ישראל", הגאון רבי פנחס גולדווסר, תקף בחריפות את ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, בעקבות התנהלותו סביב אכיפת תקנות הקורונה, וכינה אותו "רשע", לא פחות.

דבריו של המשגיח

"אנשים מתים בכמויות שלא היו רגילים בכלל, וזה ממשיך", אמר המשגיח, "זה לא נראה שזה כבר דועך. היינו רוצים שהקב"ה יגלה לנו על מה יצא הקצף. יש יותר מדי דברים שצריכים לתקן, בא העונש הנורא הזה וזה קשה".

הוסיף המשגיח ואמר: "אנחנו עמוק עמוק בתוך הגזירה, כמה יתומים, כמה אלמנות. איך נראה הקיץ האחרון בישיבות ובחדרים? נורא ואיום!".

בדבריו תקף בחריפות את ר"ע פתח תקווה ואמר: "יש רשעים בפתח תקווה. יש שם רשע-ראש העיר. בשום פנים ואופן הוא מאיים ואי אפשר לזוז מהחוקים הנוקשים שלהם, וזה המון המון ביטול תורה. ממש נורא.

"זה נורא ואיום. אם היינו יודעים מה הערך של הלימוד תורה הלב היה מתכווץ מזה מזה שכל כך הרבה חודשים הלימודים לא כתקנם".

על המצב הכלכלי הקשה של בני התורה, אמר המשגיח כי "לאט לאט אמורים להרגיש יותר את המשבר הכלכלי. המדינה בהתחלה הייתה נדיבה שזה היה עוד כשזה לא היה משבר גדול, שיעלו המחירים והם וודאי יעלו - האברכים שבקושי גומרים את חצי החודש יסבלו מזה. אנחנו בצרה נוראה".

מלשכת ראש העיר נמסר: "ראש העיר מנהל את העיר באופן שוויוני ועל פי החוק, אין חלילה אכיפה בררנית כלפי מגזר כזה או אחר, אלא היצמדות ישרה ושקופה לתקנות החוק, וישיבת אור ישראל היא אחת הדוגמאות לכך. העירייה איפשרה את פעילות הישיבה וסייעה להנהלת הישיבה ככל האפשר בקיום הישיבה על פי התקנות.

"בכל תקופת הקורונה סייעה עיריית פתח תקווה בהוראתו של ראש העיר לעשרות ומאות מוסדות ובתי כנסת כדי לעבור תקופה קשה זו מתוך שמירה על הבריאות של כולם. מצער להיווכח כי ישנם מי שבחסות המגיפה מנסים להכפיש ראש עיר שפועל יומם ולילה כדי להפחית את נתוני התחלואה בעיר פתח תקווה שאכן הפכה בזכות פעילותו הרבה ובסיוע התושבים, לירוקה בימים אלה. נמשיך להציל חיים ולשמור על בריאות התושבים בלי להתפשר בכל הקשור לזלזול בהנחיות המדינה בנוגע לקורונה, נמשיך לבצע הסברה בנושא בקרב התושבים וגם אכיפה כשצריך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר