פינה חדשה

'מנגנים בכיכר': כך תנגנו את הלהיט הבנטי

כותב התווים המוביל במוזיקה היהודית, אברימי גורארי משיק פינה שבועית חדשה בכיכר השבת, בה יפרסם תווים לשירים חדשים או ישנים כדי שתוכלו לנגן אותם בבית והפעם "לפיכך" להיט הפריילאך של חיים בנט שחזר לאירועים במלוא העוצמה (מגזין מוזיקה)

אברימי גורארי | כיכר השבת |
(צילום: מרקו דשב)

המעבד וכותב התווים המוביל בעולם המוזיקה היהודית, אברימי גורארי, בפינה חדשה ב'כיכר השבת' - 'מנגנים בכיכר', בה יפרסם מידי שבוע תווים של שירים חדשים או ישנים כדי שתוכלו לנגן בבית, ברמה הגבוהה ביותר.

גורארי, כותב במשך שנים תווים לתזמורות ולעיבודים עם מיטב המעבדים והיוצרים במוזיקה היהודית, והוא גם אחראי לעיבודים רבים במוזיקה החסידית, כולל שניים מאלבומיו של גדול הזמר החסידי אברהם פריד.

הפעם נבחר השיר "לפיכך" בלחנו של ר' חיים בנט שיצא במקור באלבום של 'רננו חסידים' - "ממעמקים קראתיך". השיר הפך בשנים האחרונות ללהיט באירועים רבים במיוחד בציבור הדתי לאומי שם הפך לשיר ריקודים חובה. צפו בביצוע המלהיב במיוחד מישיבת הר המור בהקפות השניות בשנה שעברה.

אברימי גורארי: שמח לפתוח את הפינה החדשה עם הלהיט של המלחין ר' חיים בנט. ידידי המוזיקאי הניו יורקי בנימין גינזבורג הביא לידיעתי את השיר כולל הביצוע המצמרר מישיבת הר המור בשנה שעברה. ידידי דורון ג'קוביוס החליט לממן את התיווי של השיר הקלאסי הזה כדי שכולם יוכלו ליהנות מהלחן הכל כך יפה הזה".

להורדת גרסת הדפסה PDF

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר