ההתבטאות וההבהרה

אורלי לוי: "רבין לא שלי, אך סולדת מהרצח שלו"

אורלי לוי אבקסיס, לשעבר במפלגה אחת עם מרצ וכיום שרה בממשלת נתניהו, עוררה זעם במחנה השמאל כאשר אמרה "רבין שלכם, לא שלי"; הערב היא מפרסמת הבהרה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Basel Awidat, Flash90 / יעקב סער, לע"מ)

השרה לקידום קהילתי אורלי לוי אבקסיס הכעיסה היום (חמישי) את חבריה לשעבר בשמאל, אותם עזבה בעת הקמת הממשלה וחברה לנתניהו, כאשר פורסמו דברים שאמרה ביחס לראש הממשלה המנוח יצחק רבין.

בראיון ל'ישראל היום', שיפורסם במלואו מחר, העלתה לוי אבקסיס זכרונות ממערכת הבחירות האחרונה, בה הלכה במפלגה משותפת עם השמאל, תחת השם העבודה-גשר-מרצ.

וכך התבטאה השרה בלי תיק: "במהלך הקמפיין, היה אירוע 'ממשיכים את דרכו של רבין'. לא באתי. שאלו 'איפה אורלי לוי'. עניתי: רבין שלכם, לא שלי. זה לא קשור אלי".

משכנעת לבחור 'אמת', במערכת הבחירות האחרונה (מתוך הפייסבוק הרשמי)

אנשי שמאל רבים, בעיקר ברשתות החברתיות, תקפו את דבריה אלו, מהם השתמע זלזול במנהיגם לשעבר, שנרצח בידי יגאל עמיר בסוף 'עצרת השלום' בכיכר מלכי ישראל בתל אביב לפני 25 שנה.

אחד מהם היה ראש המוסד לשעבר ומי שהיה מזכירו הצבאי של יצחק רבין, אלוף (במיל.) דני יתום, שתקף את אורלי לוי אבקסיס וכינה אותה "בלון נפוח שכולו בושה".

הערב מפרסמת השרה לקידום קהילתי הבהרה, בה היא כותבת: ''רבין היה ראש הממשלה של כולנו. הרצח המזוויע שלו פגע בחברה הישראלית כולה, אך אפשר לסלוד מהרצח הנורא שלו גם מבלי לאמץ את מורשת רבין ודרכו המדינית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר