כוונו שעונים

הלילה עוברים לשעון חורף, ומרוויחים שעה

בשעה 02:00, נעבור לשעון חורף ונשוב אחורנית לשעה 01:00 • שעון החורף יימשך 210 יום • מדריך: כך תוודאו שתתעוררו בזמן, אם הפלאפון שלכם לא יתעדכן לבד (חדשות)

(צילום: שאטרסטוק)

הלילה, ליל ז' במרחשוון, כאשר מתחילים לבקש על הגשמים בתפילת העמידה, עוברת ישראל לשעון חורף. בשעה 02:00, נשוב אחורנית אל השעה 01:00 - ובכך נרוויח שעה נוספת, אותה נאבד כאשר נחזור לשעון הקיץ.

שעון הקיץ השנה נמשך 210 יום והוא יחל שוב אור ליום שישי, י"ג בניסן תשפ"א, (26.3.2021), לילה לפני חג הפסח.

שר הפנים, אריה דרעי אמר השבוע כי "שעת האור הנוספת בקיץ שמסתיים לא סייע לצערנו לאזרחי המדינה בכלכלה ובמסחר כבכל שנה בשל נגיף הקורונה. אני מקווה כי שעון החורף שיחל בתחילת השבוע הקרוב יסתיים עם בשורות טובות של בריאות וסיום המגפה".

מרבית מכשירי הפלאפון, יודעים להתעדכן אוטומטית ולכוון לשעה הנכונה - כך נדע בבוקר שקמנו בזמן הנדרש. בעלי טלפונים שלא מכוונים על "זמן רשת אוטומטי" צריכים לעדכן את השעה במכשיריהם באופן ידני.

גם לאלו שמכשירם אמור להתעדכן לבד, מומלץ לעדכן את השעה ידנית. במהלך היום ניתן יהיה להחזיר את העדכון האוטומטי ללא חשש.

אם מערכת ההפעלה של המכשיר שלכם מבוססת על 'אנדרואיד', ייתכנו מספר שינויים בין המכשירים השונים, אך באופן כללי, זה מה שעליכם לעשות:

היכנסו לתפריט ההגדרות (Settings) וחפשו ברשימה את אפשרות "תאריך ושעה" (Date and Time). לבטל את האפשרות של תאריך ושעה אוטומטיים (Automatic date and time). לאחר מכן יש לבחור את אזור הזמן המתאים (Time Zone), ולעדכן שעה אחורנית.

על בעלי מכשירי אייפון להיכנס לתפריט ההגדרות (Settings), שם ללחוץ על "כללי" (General). כעת עליהם לבחור ב"תאריך ושעה" (Date & Time) ולבטל את האפשרות של "כיוון אוטומטי" (Set Automatically) - ללחוץ על אזור הזמן ולעדכן את השעה.

חורף בריא!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר