"סוחב בעיה". צפו

פריצת דיסק: נפתלי בנט ייכנס לחדר הניתוחים

"אחזור בזמן הקרוב בכל כוחי ובכל מאודי", מצהיר יו"ר מפלגת ימינה נפתלי בנט, שייכנס לניתוח - יומיים אחרי הכרזתו לראשונה כי ירוץ מול נתניהו לראשות הממשלה • צפו (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הודעתו של בנט על הניתוח (צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי)

אחרי מספר אשפוזים בבית החולים, בעקבות כאבים שחש בצוואר, ייכנס מחר (שני) יו"ר מפלגת ימינה ח"כ נפתלי בנט לחדר הניתוחים, כדי לעבור הליך כירורגי ולרפא פציעה שהתגלתה בגבו.

בסרטון שהפיץ בנט לפני זמן קצר, הוא אומר: "אני רוצה לעדכן אתכם, שמחר אני הולך לעבור ניתוח לטיפול בפריצת דיסק. הרופאים המליצו לי על הניתוח הזה, כדי לטפל בבעיה שאני סוחב כבר 30 שנה, כנראה מאז הימים שסחבתי קצת יותר מדי משקלים ב'סיירת'".

"אחזור בזמן הקרוב בכל כוחי ובכל מאודי", הוסיף בנט, "כדי לעזור לכם, אזרחי ישראל, להתגבר על משבר הקורונה. בעזרת השם, ביחד ננצח".

כזכור, בשבועות האחרונים עבר יו"ר ימינה מספר טיפולים בהרדמה, מהם שוחרר אחרי יממה. לאחר שטיפולים נקודתיים אלו לא השיגו את מטרתם, הוחלט על ניתוח.

אירוע דומה עבר לאחרונה יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, שר הביטחון וראש הממשלה החליפי, אף הוא כדי לפתור בעיות אורתופדיות בעמוד השדרה, אותן הוא סוחב מאז שירותו הצבאי.

בשביל בנט זו הפוגה מקמפיין הבחירות הסמוי שהוא מנהל, תחת כותרת רשמית של מאבק בהתנהלות הכושלת של נתניהו במאבק בקורונה, מה שהוביל אותו להישג מדהים - בינתיים רק בסקרים - של יותר מעשרים מנדטים.

אמש אף הכריזה מפלגתו בפעם הראשונה באופן רשמי כי הוא מתכוון לרוץ לראשות הממשלה מול הליכוד ונתניהו, כהסבר מדוע לא יצטרף לתרגיל פוליטי של כחול לבן בהקמת ממשלה זמנית בראשות בוגי יעלון.

צפו בדבריו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר