ב'קפסולות' וחצי שבוע

החלטות הקבינט: כיתות א'-ד' יחזרו ללימודים בשבוע הבא

אחרי שעות של דיונים, קבינט הקורונה אישר הערב, כי כיתות ג' וד' יחזרו ללמודים כבר בשבוע הבא - בקפסולות. ואילו כיתות א' וב', יחזרו ללמוד רק חצי שבוע, במתווה של 2 קבוצות בכל כיתה (חדשות)

(צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

לאחר שעות של דיונים, הערב (ראשון), קיבל קבינט הקורונה החלטה בנוגע לפתיחת הלימודים בכיתות הנמוכות - מכיתה א' עד כיתה ד'.

על פי ההחלטה, כיתות ג' וד', יחזרו ללמוד במהלך כל השבוע - אך יהיו מחולקים בתוך הכיתה - בקפסולות, כדי לשמור מהדבקה בין התלמידים.

תלמידי כיתות א' וב', יחזרו ללמוד רק חצי מהשבוע, כאשר מדובר במתווה של שתי קבוצות בכל כיתה.

בנוסף, חברי קבינט הקורונה אישרו הקלה אחת בלבד לתלמידי הכיתות היותר הגבוהות בבתי הספר.

במסגרת ההקלה, כל מורה יוכל להיפגש עם תלמידיו בשטח פתוח בקבוצה של עד ל-15 אנשים, בתנאי שפעילות זו לא תהיה קשורה למסגרת הרגילה של הלימודים.

עוד החליטו חברי הקבינט, כי פתיחת המסחר תתקיים בשבוע הבא בתאריך ה-1 לנובמבר. זאת על פי סיכום בין משרדי האוצר והבריאות ובהתאם להחלטה כי בין כל שלב בפתיחת הסגר יהיו 14 ימים. סוגיית הצהרונים וההסעות, תלובן עד מחר.

ראש הממשלה נתניהו אמר בקבינט הקורונה: "אני סבור שיש להעלות את הקנסות כלפי מעלה, ולפעול בנחישות נגד מי שמפר את ההנחיות, בין אם מדובר בחתונות, מוסדות אירועים או כל מקום אחר שגורם להדבקה המונית".

מהנהגת ההורים הארצית נמסר: "ממשלת ישראל הפקירה הערב את דור העתיד של המדינה. הממשלה בגדה בילדי והורי ישראל . 5 שבועות ישבו הילדים בסגר והממשלה לא טרחה לכתוב מתווה שעונה על דרישות בריאותיות ותקציביות. חצי שבוע הוא בדיחה עלובה, היא לא מאפשרת רצף למידה אמיתית".

"כיתות א- ב זו רק ההתחלה, אין כעת תקציב, , היא לא מחזירה את המשק ומשחררת את ההורים . מה יקרה כשזה יגיע לחטיבות ולתיכונים? זהו, המדינה מרימה ידיים ומפקירה את החינוך? להתראות תשפ"א, סליחה ילדים אהובים שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר