אסון נורא

דוד הקטן נפגע ממשאית ונהרג במקום - לעיני אחיו בן ה-12

התאונה הקטלנית בעיר אשקלון: דוד אוחיון בן התשע, בנו של ראש כולל מוכר בעיר, הוא הילד שנהרג מפגיעה ישירה של משאית, שהתנגשה באופניים עליהם רכב והעיפה אותו רחוק - לעיני אחיו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ח' בחשוון תשפ"א | 26.10.20
דוד אוחיון ז"ל (צילום משפחתי)

דוד בן התשע, בנו של הרב יובל אוחיון המכהן כראש כולל באשקלון, הוא הילד שנהרג בתאונה הקטלנית בעיר, בשעות הצהרים (שני).

האב השכול מוכר באזור הדרום כמפיץ תורה ויהדות, ובשיעורי התורה שהוא מוסר צופים רבים ברשתות החברתיות באופן קבוע.

בבית זה, של תורה ויראת שמים, גדל דוד, תלמיד כיתה ג' בתלמוד תורה 'חזון יחזקאל', שפתיל חייו הקצרים נגדע היום בחדות כאשר משאית העיפה אותו מספר מטרים בעת שרכב על אופניו ברחוב זבולון.

זירת התאונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

כזכור, כפי שדווח ב'כיכר השבת', המשטרה חוקרת אם מדובר בתאונת 'פגע וברח', משום שמיד לאחריה נעלמה המשאית מהאזור.

בחלוף מספר שעות, בהן נערכו סריקות בניסיון לאתר את נהג המשאית שגרם למותו של הילד, הוא הסגיר את עצמו לידי המשטרה: אדם בן 60, תושב העיר, שנלקח מיד לחקירה, ומחר בבוקר יובא לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו.

יהודה שפיצר ובני שוקרון, מתנדבי זק"א שטיפלו בזירה, מתארים: "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת. כשהגענו למקום ראינו ילד בן 7 שכוב על הכביש בסמוך לאופניים, כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית. הפראמדיק נאלץ לאשר את מותו, ומתנדבי זק"א-לכיש טיפלו בכבוד המת בזירה".

מאיר בוסקילה, מתנדב זק"א באשקלון, הוסיף: "הילד נדרס לעיני אחיו בן ה-12, סמוך לביתם. מדובר במשפחה חשובה מאוד באשקלון. סבו של הילד המנוח הינו מתנדב בזק"א בעיר שדרות, אנחנו נמצאים יחד עם בני המשפחה ועוזרים להם בשעתם הקשה".

זירת התאונה (צילום: דוברות זק"א)

בעקבות בקשה שהוגשה על ידי המחלקה המשפטית בזק"א, הושגה הסכמה עם משטרת ישראל כי תבוצע בדיקת סי.טי עוד הלילה, ולאחריה יובא דוד ז"ל לקבורה, בשעה 23:00, בבית העלמין החדש באשקלון.

את ההלוויה יקיימו הקרובים במתכונת מצומצמת, בשל הקורונה, ובסיומה ייטמן גופו הקטן, כשהוא מותיר אחריו הורים, אחים ואחיות שבורים ואבלים, וקהילה המומה ואפופת יגון.

(צילום: דוברות זק"א)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר