בתום חקירה אפדימיולוגית

המזכירה חלתה בקורונה, נתניהו לא ייכנס לבידוד

מזכירה בלשכתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, קיבלה תשובה חיובית לנגיף הקורונה, אך במשרד הבריאות הבהירו כי לאחר חקירה אפדימיולוגית נתניהו לא חייב בבידוד (אקטואליה)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: לע"מ)

מזכירה בלשכתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, קיבלה תשובה חיובית לנגיף הקורונה, אך במשרד הבריאות הבהירו הערב (שני) כי לאחר חקירה אפדימיולוגית נתניהו לא יצטרך להיכנס לבידוד. בלשכת רה"מ עדכנו כי נתניהו וצוות לשכתו נבדקו היום לקורונה ונמצאו שליליים.

ממשרד הבריאות נמסר הערב כי: "מזכירה בלשכת ראש הממשלה נמצאה הבוקר מאומתת לקורונה, נערכה חקירה אפדימיולוגית במטרה לקטוע את שרשרת ההדבקה. נמצא כי ראש הממשלה בנימין נתניהו לא נדרש להיכנס לבידוד".

במשרד ציינו: "כלל העובדים ואנשים נוספים שנוכחו בלשכה הונחו באופן פרטני על ידי אנשי משרד הבריאות כיצד עליהם לפעול".

בפתח ישיבת הממשלה אתמול, אמר נתניהו: "העולם נשטף בגל עוצמתי ביותר ורואים את זה באירופה, זה קורע את הלב. יש שם עליות חדות מאוד. אני יודע שהמנהיגים שם, שעם חלק מהם אני משוחח, מתלבטים קשות בשאלה איזה החלטות לקבל. ר

"בים עכשיו מבינים שההחלטות שקיבלנו בקבינט הקורונה ובממשלה היו החלטות נכונות, הן הביאו לצמצום משמעותי ולהורדה דרמטית בהיקף התחלואה בישראל. אבל כדי שהדבר יחזיק מעמד אנחנו חייבים להתמיד ביציאה מדורגת ואחראית, לא לפתוח מהר מדי, ואני יודע עד כמה זה קשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר