בזבוז שערורייתי • צפו

צה"ל מגיב לסרטון: 'אין מקום להתנהלות כזו'

תיעוד מזוויע שהתפרסם ע"י רועי שרון, בו נראה כמויות של אוכל הנזרק לפח, בעוד חיילים שאיחרו, נותרו רעבים. גרם לצבא להסביר, כי מדובר במקרה חריג ואין לכך מקום. צפו (TV)

דוד הכהן | כיכר השבת |
זריקת האוכל, הבוקר (צילום: רועי שרון בטוויטר)

בתיעוד שהתפרסם הערב (שני) ע"י העיתונאי רועי שרון, נראים עובדי חברת האוכל בבסיס צה"ל, זורקים כמויות של אוכל לפח, בעוד שמאות חיילים נותרו רעבים, צה"ל הגיב וטען, "אין מקום להתנהלות כזו".

המקרה התרחש הבוקר בעיר הבה"דים שבנגב, הכתב הצבאי של 'כאן', רועי שרון, הסביר מה בדיוק התרחש: "200 חיילים הגיעו היום לחדר אוכל".

"החיילים איחרו והגיעו רק ב-8:30 (שלא באשמתם כמובן). אז המנהלים סגרו את הדלתות, ומול העיניים של החיילים זרקו את האוכל לפח".

מדובר צה״ל נמסר בתגובה למקרה: "בקרית ההדרכה הכניסה לחדר האוכל מתבצעת על פי שעות מוגדרות ומוסכמות מראש כדי ליצור ויסות כניסת חיילים לחדר האוכל. באשר לסרטון, נראה פינוי האוכל בתום זמן ארוחת הבוקר כאשר החיילים לא הגיעו לארוחה בזמן המוגדר".

"נדגיש", מסבירים בדו"צ, "כי על אף האמור, המקרה הנראה בסרטון חריג וכי אין מקום להתנהלות שכזו. האירוע מצוי בבירור אל מול הזכיין האזרחי, אשר מפעיל את חדר האוכל, והנהלים בנוגע לכניסת חיילים לחדר האוכל חודדו על מנת למנוע הישנות מקרים כאלו בעתיד".

"יש לציין כי החיילים קיבלו באופן מיידי מענה מגוון ומלא לארוחת הבוקר באופן נפרד ומסודר, כדוגמת מנות ארוזות וכריכים."

צפו בסרטון מחדר האוכל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר