הטרגדיה באשקלון

קורע לב: 'תהא השעה הזאת' בהלוויית הילד דוד אוחיון ז"ל

הלילה התקיימה מסע הלווייתו של הילד דוד אוחיון ז"ל, שנהרג בתאונה מחרידה בסמוך לביתו בעיר אשקלון • רגע מצמרר: לאחר הקבורה שרו הנוכחים את 'תהא השעה הזאת'. צפו (ברוך דיין האמת)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: ישראל איבגי)

בני משפחה וחברים השתתפו הלילה במסע הלווייתו של הילד דוד אוחיון ז"ל, שנהרג בתאונה מחרידה בסמוך לביתו בעיר אשקלון. בסיום ההלוויה, בבית העלמין החדש בעיר, נרשמו רגעים מצמררים כאשר לאחר הקבורה שרו הנוכחים 'תהא השעה הזאת' בעוד אחיו זועק 'דוד, דוד'.

יצוין כי שעות קודם ההלווייה, בעקבות בקשה שהוגשה על ידי המחלקה המשפטית של זק"א, הושג הסכמה בין נציג המחלקה למשטרת ישראל כי יבוצע בדיקת סיטי ובסיומה תובא גופת הילד לקבורה.

כזכור, דוד בן התשע, בנו של הרב יובל אוחיון המכהן כראש כולל באשקלון נהרג בתאונה הקטלנית בעיר. המשטרה חוקרת אם מדובר בתאונת 'פגע וברח', משום שמיד לאחריה נעלמה המשאית מהאזור.

בחלוף מספר שעות, בהן נערכו סריקות בניסיון לאתר את נהג המשאית שגרם למותו של הילד, הוא הסגיר את עצמו לידי המשטרה: אדם בן 60, תושב העיר, שנלקח מיד לחקירה, ומחר בבוקר יובא לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו.

יהודה שפיצר ובני שוקרון, מתנדבי זק"א שטיפלו בזירה, מתארים: "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת. כשהגענו למקום ראינו ילד בן 7 שכוב על הכביש בסמוך לאופניים, כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית. הפראמדיק נאלץ לאשר את מותו, ומתנדבי זק"א-לכיש טיפלו בכבוד המת בזירה".

מאיר בוסקילה, מתנדב זק"א באשקלון, הוסיף: "הילד נדרס לעיני אחיו בן ה-12, סמוך לביתם. מדובר במשפחה חשובה מאוד באשקלון. סבו של הילד המנוח הינו מתנדב בזק"א בעיר שדרות, אנחנו נמצאים יחד עם בני המשפחה ועוזרים להם בשעתם הקשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר