המבורגר של וול-דאן בדרך אליכם!

מותג הבשר המוכר והאהוב ממשיך להעניק שירות מצוין לתושבי העיר ומציע תפריט טייק-אווי חם, טרי ומפנק. לדברי דור אסרף, השף הראשי: "נמשיך לשרת את קהל לקוחותינו שנהנה מהתפריט העשיר והמשובח, תוך הקפדה על כללי ההיגיינה והוראות משרד הבריאות" (אוכל, מקודם)

כיכר בשיתוף וולדאן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

מוכנים לחורף. רשת הקצביות הוותיקה והמוכרת - וול-דאן, ממשיכה לשרת את לקוחותיה הירושלמיים לקראת עונת החורף ומציעה תפריט טייק-אווי עשיר, טרי, ובכשרות מהודרת, שיגיע עד אליכם. לדברי דור אסרף, השף הראשי בוול-דאן ובמסעדת הבית 'אנטריקוט': "וול-דאן ממשיכה לחשוב על כל לקוחותיה, הוותיקים והחדשים, ומתחדשת מעת לעת בשירותים מצוינים וטעימים שמגיעים עד פתח הבית".

בתפריט – הנהנה מכשרותם המהודרת של בד"ץ העדה החרדית ומהדרין ירושלים – מוצע מבחר כריכים עם בשר טרי ומשובח במגוון טעמים עשירים ומפנקים, כגון: בורגר וול-דאן, בורגר טלה, שניצל קריספי, פרגית, סטייק אנטריקוט, ארוחת נקניקיות, ואפילו ארוחת 'קומבינציה' למספר סועדים, ושלל תוספות מגוונות לבחירה.

וול-דאן מתאימה עצמה למציאות של שגרת הקורונה ומציעה שירות און-ליין שיביא את הפינוקים עד לביתכם. "מאחר ומשבר הקורונה מזמן לכולנו אתגרים לא פשוטים, החלטנו לעשות כל מאמץ כדי שגם התושבים הסגורים בבתיהם יוכלו להתפנק בביתם מהתפריט העשיר והמשובח, באיכות ובטיב הידועים של וול-דאן". כך אסרף. כמו כן, העבודה בסניפים נעשית תוך שמירה קפדנית על כל הוראות משרד הבריאות וכללי ההיגיינה המחייבים.

השירות והאיכות הם השילוב המנצח של מותג הבשר. וכשמדברים על שילוב מנצח, אי אפשר שלא להעלות על נס את הכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית, כאשר השחיטה נעשית הן לפי חומרות הבית יוסף והן לפי שיטת הרמ"א, בעידודו ובהכוונתו של הגרש"מ עמאר שליט"א – רבה של ירושלים וראש מערך הכשרות 'מהדרין ירושלים' – מה שמנגיש את הבשר האיכותי לכל העדות והחוגים.

ברשת הקצביות קוראים ללקוחות להמשיך וליהנות גם מהמוצרים הנלווים של המותג וול-דאן: רטבים, תבלינים, מאפים, ויינות משובחים, המוסיפים לכל ארוחה טעם וריח, "שעליהם", חותם אסרף בחיוך, "אין מה להתווכח".

להזמנות חייגו:

02-5717002 050-3337739

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר