מתחם חדש

'יערות הגליל': צה"ל מתאמן נגד חיזבאללה

במתחם אימונים חדש בשם 'יערות הגליל', נערכים לוחמי חיל הרגלים הישראלי למלחמה הבאה נגד ארגון הטרור הלבוני, ושאר אתגרי הזירה הצפונית • כך זה נראה; צפו בתיעוד (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

צה"ל הקים מתחם אימונים חדש בשם 'יערות הגליל', להכנת לוחמי צה"ל למבצע הצבאי הבא נגד חיזבאללה, ולהכנה לשאר אתגרי הזירה הצפונית.

המתחם הגלילי, כפי שמעיד מפקד 'יערות הגליל', רס"ל ט', תואם את המתאר בלבנון: "מעבר לעצים והסבך, שנותנים תחושה שאתה ממש נמצא מחוץ לגבולות המדינה - הלבשת השטח פשוט מעולה. אם זה בסוג המבנים שסודרו, סממני האויב שפזורים במרחב, או שפתאום יש מכונת כביסה מרוסקת וספה קרועה, שמדמות זירת קרב אמיתית".

"קשה להסביר את מהות המקום בלי לראות אותו בעיניים - כל מי שמגיע אליו לא יכול שלא להתפעל, כי זה פשוט לא דומה לשום דבר אחר שהם ראו".

יתרון נוסף, כפי שמצביע המפקד, מתבטא בארגון של המתחם, שמאפשר תרגול מיידי ללא התעסקות מיותרת: "הלוחמים מגיעים, יש אוהלים מוקמים, יש מיטות, הם רק מניחים את התיק ויורדים לתרגל".

בשבוע שעבר נערך טקס חניכה של המתחם האימונים, בנוכחות מפקד פיקוד הצפון, אלוף אמיר ברעם ומפקד עוצבת "הגליל", תא"ל שלומי בינדר. "'ללמד בני יהודה קשת' זו ציונות אמיתית! אני שמח מאוד לחנוך את מתחם האימונים הייחודי הזה שמהווה דוגמה לאיכות וליוזמת עוצבת 'הגליל'", אמר אלוף ברעם, "זאת מתוך כוונה כנה ללמד את לוחמנו להילחם כמו שצריך, להרוג את לוחמי חזבאללה ולהכריעם ביום פקודה!".

"אנחמו מבינים שארגון הטרור חיזבאללה והגבול הצפוני משתנים, ולמול זה, אנו מספקים את המענה המיטבי ליצירת ביטחון לתושבים וכשירות למלחמה הבאה בלבנון״, הוסיף תא"ל בינדר, ״מתחם אימונים זה נותן מענה היקפי לאתגרים שמזמן גבול לבנון ומכשיר את לוחמינו לדעת להתמודד עם אתגרי הלחימה במתווה הצפוני בצורה המהירה והאפקטיבית ביותר. המומחיות שאנחנו רוצים להטמיע בלוחמים שבאים להתאמן פה היא בראש ובראשונה התקפת האויב בצורה המדויקת והעוצמתית ביותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר