"אירוע פעוט"

האם ח"כ קרעי השווה בין ג'ו ביידן לפרעה?

"עברנו את פרעה נעבור גם את זה", כך התבטא ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) באשר לאפשרות שג'ו ביידן ייבחר לנשיאות ארצות-הברית. לאחר מכן, ניסה לגמד את דבריו (פוליטי, בארץ)

ח"כ שלמה קרעי (צילום: Hadas Parush/Flash90)

"עברנו את פרעה נעבור גם את זה", כך התבטא הבוקר (רביעי) ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) באשר לאפשרות שג'ו ביידן ייבחר לנשיאות ארצות-הברית.

במהלך ראיון לאריה גולן ב'כאן רשת ב'', אמר ח"כ קרעי כי "אם ביידן ינצח אנחנו נדע לשתף פעולה עם הממשל. נתניהו ומדינת ישראל שיתפו פעולה גם עם הממשל הדמוקרטי בארה"ב, נדע להסתדר גם עם זה. עברנו את פרעה נעבור גם את זה".

הפרשן הפוליטי עמית סגל צייץ בתגובה: "בטוח שנתניהו מאושר".

כעבור זמן קצר, שיגר ח"כ קרעי את תגובתו, בה ניסה לגמד את דבריו: "הפרשנות המוטעית שנותנים ל"עברנו את פרעה נעבור גם את זה" היא שה"זה" הוא אירוע בעייתי במיוחד שדומה לפרעה... אז זהו שלא. והבהרתי את זה גם בראיון. בדיוק להיפך. זו הדגשה שה"זה" הוא אירוע כל כך פעוט, שאם עברנו את פרעה נעבור גם את זה".

כזכור, לפני מספר ימים, במהלך שיחת טלפון בין נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לראש הממשלה בנימין נתניהו, על ההסכם בין ישראל לסודן, שאל טראמפ את נתניהו: "אתה חושב שסליפי ג'ו (הכינוי הלועג של טראמפ לביידן) היה יכול לעשות עסקה כזו, ביבי? סליפי ג'ו?".

נתניהו, סירב לנקוט צד נגד המועמד הדמוקרטי לנשיאות, והתחמק: "אנחנו מעריכים את המאמצים להשגת שלום מכל אחד באמריקה", למורת רוחו הבולטת של טראמפ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר