חשיפת 'כיכר השבת'

משרד הבריאות מזהיר: 'N קורונה' לא הוכח כמסייע לחולים

באזהרה, שמפרסם לפני זמן קצר משרד הבריאות, נטען כי תוסף התזונה 'N קורונה' מעולם לא קיבל את אישור וועדת הלסינקי מבתי חולים בארץ (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |

חשיפת 'כיכר השבת' את השימוש הנפוץ, עד לפני מספר ימים בהיחבא, בתוסף תזונה בשם N קורונה, מוביל את משרד הבריאות להזהיר את הציבור מפני שימוש שכזה. אלא שמול טיעון מרכזי של המשרד, מציג כעת היצרן מסמך מעניין.

כזכור, בידיעה שפורסמה שלשום נטען, מפי לא מעט חולי קורונה בעבר, כי אחרי שנטלו את תוסף התזונה הזה חל שיפור ממשי במצבם הרפואי. בעקבות כך משרד הבריאות מפרסם היום הודעה בה נכתב, כי "המוצר מעולם לא הוכח כמטפל במחלת הקורונה או מסייע להחלים מהמחלה".

"הטיפות N-קורונה מעולם לא קיבלו את אישור וועדת הלסינקי מבתי חולים בארץ, לצורך ביצוע ניסויים קליניים", אומרים במשרד, ומזכירים כי בחוק "חל איסור לייחס סגולות רפואיות לתוספי תזונה, והדבר מהווה הטעייה של הציבור".

לפי משרד הבריאות, המוצר עצמו לא נבדק ולא אושר לשימוש או שיווק, סימון המוצר אינו תקין ואינו כולל כתובת מקום הייצור, רכיבים וסימון תזונתי.

וישנה גם אזהרה: "משרד הבריאות יפעל כנגד המפעל שייצר את תוסף התזונה בניגוד להנחיות, ויפעל כנגד אלו שמשווקים מוצרים שיש בהם להטעות את הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר