עדכון מביה"ח

מצבו של זקן ראשי הישיבות עדיין קשה מאד

הגאון רבי משולם דוד סולבייצ'יק בן ה-99 אושפז אמש בבית החולים הדסה עין כרם במחלקה לטיפול נמרץ לאחר שמצבו התדרדר בשל נגיף הקורונה בו נדבק. התפללו לרפואתו (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מקורביו של זקן ראשי הישיבות הגאון רבי משולם דוד סולובייצ'יק, מעדכנים הבוקר כי ראש הישיבה מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ - קורונה בבית החולים הדסה עין כרם. מצבו קשה אבל יציב. עדיין לא הצליחו להתגבר על הקשיים בנשימה. מתפללים ומקווים שלא יצטרכו להגיע להנשמה.

כזכור, בימים האחרונים ישנה דאגה גדולה בעולם התורה בעקבות הידרדרות נוספת שחלה במצבו הרפואי של זקן ראשי הישיבות הגרמ"ד סולובייצ'יק, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה לפני כעשרה ימים. על פי מקורביו מדובר בהתדרדרות שהצריכה את פינויו אמש לבית החולים. הם ביקשו מהציבור "לעורר רחמי שמים לרפואתו השלימה והן קל כביר לא ימאס תפילות רבים".

כזכור, בתחילה אובחן ראש ישיבת בריסק בן ה-99 כסובל מדלקת ריאות חריפה, אך בהמשך התברר כי נדבק בקורונה. בשלב זה הוא נעזר בחמצן ומטופל בביתו על ידי רופאיו ורק אמש הוחלט על פינויו לבית החולים.

בעקבות מצבו החמור של הגרמ"ד סולובייצ'יק הלילה (חמישי), נערכה תפילת רבים בציון החזון איש ובישיבת בריסק עצרת מרכזית בשעה 23:00.

שר התורה, מרן הגר"ח קנייבסקי, הורה לפרסם בשמו כשנודע לו על מצבו של מרן ראש ישיבת בריסק שעל כל אחד ואחד להתפלל ולקרוע שערי שמים לרפואתו השלימה.

הציבור נקרא להתפלל עבור הגאון רבי משולם דוד בן אלטע הענדיל, לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר