אבל בחסידות

מנכ"ל חסידות ויז'ניץ נדבק בקורונה ונפטר

אבל בחצר ויז'ניץ עם היוודע דבר פטירתו של הרה"ח רבי מנחם מענדל אייזנברג זצ"ל, מחשובי החסידים ומי ששימש מנכ"ל המוסדות במשך שנים רבות, בן 63 בהסתלקותו (אנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
רבי מנחם מענדל אייזנברג זצ"ל, (צילום: באדיבות המשפחה)

אבל כבד בחצר הקודש ויז'ניץ עם היוודע דבר פטירתו, בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק, של הרה"ח רבי מנחם מענדל אייזנברג זצ"ל, מחשובי החסידים ומי ששימש מנכ"ל המוסדות במשך שנים רבות, בן 63 בפטירתו.

המנוח נולד בחודש תשרי תשי"ח ברומניה לאביו הרה"ח רבי נתן נטע אייזנברג, וכבר בצעירותו הוא מונה ע"י האדמו"ר בעל ה'ישועות משה' מויז'ניץ זצוק"ל לייסד את מוסדות ויז'ניץ בבלגיה, ושנים לאחר מכן הוא מונה למנכ"ל מוסדות ויז'ניץ בארה"ק, תוך שהוא פועל רבות לטובת המוסדות, ולטובת החסידות.

בנוסף, שימש המנוח כסגן ראש עיריית בני ברק מטעם ויז'ניץ, והיה מסייע ועוזר לכל פניה, תוך שהוא מקפיד שלא לפספס שום תפילה או 'טיש' בחסידות.

בויז'ניץ מספרים כי קשר מיוחד היה לו לרבי מענדל זצ"ל, עם הרבי הנוכחי מויז'ניץ, אליו היה מקושר מאד בכל מאודו, וכי בימי הסליחות בחודש אלול האחרון אף נבנתה קפסולה מיוחדת עבור רבי מענדל על מנת שיוכל ליטול חלק במעמד יחד עם הרבי.

בשנתיים האחרונות התמודד המנוח עם מצב בריאותי בעייתי, ובתקופה האחרונה הוא אף נדבק בנגיף הקורונה, מה שסיבך עוד יותר את מצבו עד אשר השיב את נשמתו ליוצרה במהלך השבת למגינת לבם של בני משפחתו ומכריו הרבים.

ל'כיכר השבת' נודע כי במהלך סעודה שלישית, נשא האדמו"ר דברי הספד לזכרו של המנוח, תוך שהוא מציין את פועלו של החסיד המוכר והאהוב.

הלווייתו צפויה להתקיים הערב ברחבת בית המדרש הגדול בקרית ויז'ניץ בבני ברק, לבית העלמין ויז'ניץ בעיר.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר