צפו

יוסי דגן והמחבל לשעבר: "טראמפ טוב ליהודים ולערבים"

כך מנסים השניים, ראש מועצת שומרון יוסי דגן ומוחמד מסאד שפעל בעבר כמחבל פלסטיני, לשכנע כי יש לעשות הכל כדי שטראמפ יישאר לכהונה נוספת כנשיא ארה"ב • צפו (אקטואלי)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: רועי חדי)

בסרטון הסברה משותף עם מוחמד מסאד, מחבל פלסטיני בעברו, קורא ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן לבחור בדונאלד טראמפ לנשיא ארה"ב. "טראמפ טוב גם ליהודים וגם לערבים", אומרים השניים.

דגן ומסאד הצטלמו למרגלות מערת המכפלה, והציגו נתונים המצביעים על כך שבתקופת כהונתו של ברק אובמה נהרגו 204 ישראלים בפעולות טרור לעומת 37 ישראלים בזמן כהונתו של טראמפ, וכך גם אצל הפלסטינים 4127 הרוגים בעימותים מול ישראלים בתקופת אובמה ו-531 בארבע שנות ממשל טראמפ.

הסרטון יופץ החל מהערב ברחבי ארה"ב, בכלי תקשורת, ברשתות חברתיות ובדף הפייסבוק הרשמי של קמפיין המפלגה הרפובליקנית בישראל.

המתנחל הבכיר והמחבל שהינו כיום איש שלום טוענים, כי המדיניות הדמוקרטית מחזקת את הכוחות האסלאמיסטים, וממילא מגבירה אירועי טרור ומתקפות שכנגד, זאת לעומת זאת המדיניות של טראמפ והסכמי השלום שלו שהרגיעו את השטח.

"אני פונה אל הלב שלכם: למען העתיד שלנו, למען החיים שלנו, הצביעו טראמפ", אומר יוסי דגן, ומסביר: "נשיא ארה"ב כבר הוכיח פעם אחר פעם כי הוא ידיד אמיתי של ישראל".

מוחמד מסאד הוסיף: "צילמנו את הסרטון כחלק מתמיכתנו בטראמפ. אנחנו עושים את כל המאמצים כדי שטראמפ ינצח בבחירות הקרובות ויישאר נשיא ארה"ב. אנחנו גם מתקשרים לכל אזרחי ארה"ב בפלסטין ומתקשרים לשכנע אותם להצביע לטראמפ. טראמפ טוב לעם הפלסטיני, טוב לביטחון ולשלום האמיתי, מכיוון שהוא לא תומך במושחתים של הרשות הפלסטינית".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר