חדש ב'לאומית': תכנית ההריון האישית שלך – אצלך בנייד

בלי ניירת וקלסרים: הכירי את 'ההריון שלי' – עולם תוכן חדש באפליקציית 'לאומית' שמרכז את כל תכנית ההריון האישית ומציג לך אותה בלחיצת כפתור (הריון ולידה, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

שדרוג נוסף בעולם הדיגיטל המתקדם של 'לאומית' שירותי בריאות': "ההריון שלי" קטגוריה מיוחדת באפליקציית 'לאומית' שמרכזת את כל תיק ההיריון האישי באופן יעיל, נגיש וזמין.

"ההריון שלי" מחליף את הניירת ואת קלסר ההריון המסורתי, ומרכז אל תוכו את כל המידע באופן נגיש וזמין אצלך בנייד. ב"הריון שלי" מופיעים כל התורים, הבדיקות, התוצאות, ההנחיות, הזכויות וההמלצות האישיות עבורך. כדי להקל על הלקוחות, עם פתיחת תיק מעקב הריון אצל רופא/ת נשים, אייקון "ההריון שלי" מתווסף אוטומטית לאפליקציית לאומית, לניהול קל ויעיל של ההריון שלך.

בתוסף ההריון שלי קיימות פונקציות רבות ומתקדמות, שיהפכו את ההתנהלות בתקופה זו לקלה מאי פעם:

שבוע ההריון שלי – במסך הראשי מופיעים פרטים אישיים, שם רופא/ת הנשים ואפשרות קלה ונגישה לזימון תור אליהם. שבוע ההריון יוצג בצורה מודגשת, וכן תאריך הלידה המשוער ורשימת בדיקות שיש לבצע בשבוע זה. בדיקות שבוצעו יסומנו עם "וי" ירוק. בנוסף, ניתן לצפות בתורים שנקבעו ולקבל מידע אודות התפתחות העובר בשבוע זה. תוכלי לנוע בקלות על גבי סרגל השבועות, ולקבל מידע אודות כל אחד משבועות ההריון.

תיק ההריון - מרכז אל תוכו את כל המידע החיוני: פרטי ההריון, ובינם סוג דם, מספר הריון, מספר עוברים, גיל ההריון, אבחנות ורגישויות ועוד, ריכוז בדיקות מעבדה הקשורות להריון, צילומי אולטרסאונד ומדידות שונות.

תוכנית הבדיקות –כל הבדיקות המומלצות בהריון, הבדיקות שנעשו ותוצאותיהן. לכל בדיקה הסברים, רשימת ספקים דרכם ניתן לבצע את הבדיקה ומידע אודות מימוש הזכאות לבדיקה בסל הבריאות ובלאומית כסף וזהב.

את והעובר – מידע המתאר את התפתחות העובר ואת התהליך ההריון אותו את עוברת לאורך שבועות ההריון.

טוב לדעת –מידע חשוב אודות הזכויות המגיעות בתקופת ההריון ומימושן. בנוסף, מידע אודות תזונה מומלצת, תנועה וספורט המסייעים לשמור על הבריאות במהלך ההריון.

""ההריון שלי" הנו עולם תוכן אישי בלעדי בלאומית, המשלב בין החדשנות והדיגיטליות למתן יחס אישי ואנושי", מציינים בלאומית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר