"לוחם בנחשים" • צפו

רבני הימין בקריאה: "תתמכו בנשיא טראמפ"

גדולי רבני הציונות הדתית, יוצאים בקריאה לתמוך בנשיא טראמפ ואומרים: "ביידן יחדש את ההסכם עם איראן. בשבילכם זה פתק הצבעה, בשבילנו זו שאלה של חיים" • צפו (חדשות)

"בחירות חשובות - תצביעו טראמפ" (צילום: ערוץ היוטיוב של הרב שמואל אליהו)

גדולי רבני הציונות הדתית, יצאו הערב (ראשון), במכתב פומבי וקראו לכל מי שרוצה שלום ואוהב את מדינת ישראל, שיצביע בבחירות לארצות הברית עבור הנשיא דונלד טראמפ.

על המכתב חתומים בכירי הרבנים; הרב חיים דרוקמן, הרב דב ליאור, הרב שבתי סבתו, הרב יהושע שפירא, הרב שמואל אליהו והרב דוד פנדל.

בפתח המכתב נכתב: "אנו קוראים לכם לתמוך במועמדות של דונלאד טראמפ לנשיאות ארצות הברית. הנשיא טראמפ חסם במשך שנות כהונתו את תוכנית הגרעין של איראן - האויבת הגדולה של השלום העולמי. המדינה הזאת מפתחת נשק גרעיני ומכריזה השכם והערב שהיא רוצה להשמיד את מדינת ישראל".

"המדינה הזו", כותבים הרבנים, "מספקת לחיזבאללה ולחמאס מאות אלפי טילים שמכוונים כנגד מיליוני האזרחים בישראל. מעודדת את המלחמה בסוריה, תומכת בח'תים שתוקפים את שדות הנפט סעודיה ומבעירה אותה. מעודדת את המלחמה באזרביג'אן ומעורבת בכל מקום שיש בו מלחמה ושפיכות דמים באזור".

"בתחילת השנה קבעו מדינות אירופה המרכזיות שאיראן מפירה בגסות את ההסכם שחתם ברק אובמה, וממשיכה לפתח נשק גרעיני בשונה מההסכם שנחתם עם ברק אובמה. ואעפ"כ מכריז גו' ביידן שהוא יחדש את ההסכם המסוכן הזה עם איראן".

עוד הוסיפו וכתבו הרבנים, כי "כנגד כל המלחמה ושפיכות הדמים הזאת נחתמים בימים אלו הסמכי שלום בין ישראל למדינות ערב חשובות באיזור בעידודו ובתמיכתו הבלתי מתפשרת של דונלאד טראמפ".

"ההסכמים הללו מקדמים הסכמים נוספים שמדוברים כעת והם יחזקו את הכלכלה האזורית, יחזקו את הבטחון באזור, יחזקו את השלום האזורי".

לסיום, כותבים הרבנים, "אם אכפת לכם ממדינת ישראל. אם אכפת לכם מהשלום בעולם. אנא, תמכו בדונלאד טראמפ.
בשבילכם זה פתק הצבעה, בשבילנו זו שאלה של חיים".

הרב חיים דרוקמן, ראש מרכז ישיבות בני עקיבא
הרב דב ליאור, לשעבר הרב הראשי לקרית ארבע - חברון
הרב שבתי סבתו, ראש ישיבת מצפה יריחו
הרב יהושע שפירא, ראש ישיבת רמת גן
הרב שמואל אליהו, הרב הראשי לצפת
הרב דוד פנדל, ראש ישיבת שדרות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר