שיעור מיוחד

בדובאי: הבכירים למדו מתורת הראשון לציון

מאז חתימת ההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות, עשרות אנשי עסקים זורמים לדובאי כדי ליצור שיתופי פעולה • הבכירים השתתפו בשיעורו של רב חב"ד באיחוד הרב לוי דוכמן (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

מאז חתימת ההסכם, בין ישראל לאיחוד האמירויות עשרות אנשי עסקים זורמים לדובאי, כדי ליצור שיתופי פעולה עסקיים בין המדינות. אנשי העסקים, השתתפו בשיעורו של רב באיחוד האמירויות, הרב לוי דוכמן.

בשבת האחרונה, שהו למעלה ממאה וחמישים ישראלים במעונו של רב חב"ד באיחוד האמירויות, הרה"ג רבי לוי דוכמן, הפועל במדינה כבר כעשור. סעודות השבת נמשכו שעות ארוכות, בשירה ובדברי התעוררות.

בין הבכירים הישראליים היו, יו"ר זק"א, יהודה משי זהב, איש התיירות אפרים קמיסר ועוד שורה ארוכה של בכירים, שהופתעו לגלות כי מלבד החיים היהודיים השוקקים כבר במדינה, ישנם לא מעט שיעורי תורה מסביב לשעון המלאים באנשי עסקים הפועלים במדינה.

גולת הכותרת של השיעורים, זה השיעור של המרא דאתרא, הרב דוכמן, בספריו של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, כשהוא מעמיק בסוגיות הלכתיות רלוונטיות ולומד את ספרי ה'ילקוט יוסף' עם המקורות והציונים הרבים המובאים בספרים.

השיעור שאמור היה להימשך כשעה נמשך כשלוש שעות, כשהמשתתפים בשיעור מסרבים להיפרד.

"זכינו", אמר הרב דוכמן, "לקרבתו המיוחדת של הראשון לציון שפוסק לנו הלכה מזה שנים ארוכות על כל צעד ושעל. יש פה במדינה לא מעט סוגיות הלכתיות מורכבות, ואנחנו זוכים לקבל מענה ישיר ומהיר על כל שאלה. הזמנו את הראשון לציון לבקר במדינה כאורח כבוד של הממלכה, ואנחנו תקווה שהביקור ייצא בקרוב", אמר לישראלים המופתעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר