"סחיטה באיומים"

ח"כ מיקי זוהר דיבר נגד היועמ"ש - ונחקר במשטרה

חבר הכנסת שאמר כי יש עוד מידע נגד אביחי מנדלבליט, נחקר היום במשטרה בחשד לביצוע עבירה של סחיטה באיומים • מיקי זוהר הגיב: "יום עצוב לדמוקרטיה שלנו" (בארץ)

(צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)

יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, נחקר היום (חמישי) על ידי משטרת ישראל בגין דבריו נגד היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט.

מהמשטרה נמסר כי "מתנהלת חקירה שעניינה חשדות הנוגעים לעבירה של סחיטה באיומים, במסגרתה נחקר במהלך היום נבחר ציבור".

במשטרה עדכנו כי החקירה מתנהלת באישור וליווי פרקליטות המדינה, וכי מעבר לאמור ומטבע הדברים לא נוכל להרחיב בפרטים נוספים מחקירות מתנהלות.

מיקי זוהר עצמו הגיב בחשבון הפייסבוק שלו: "יום עצוב לדמוקרטיה שלנו. נקראתי לחקירה במשטרה בעניינו של מנדלבליט".

"לא אסתיר מכם את העובדה שהופתעתי, בטח לאור העובדה שמדובר בחקירת השתקה שמתבססת על הבעת עמדה בראיון רדיו. לעניות דעתי זו חקירה הזויה כנגד נבחר ציבור בכלל, וכנגד נבחר ציבור מהימין בפרט".

זוהר הוסיף, "בשנים האחרונות הובלתי שיח בלתי מתפשר בכל הנוגע להתנהלות הפרקליטות והמשטרה, עשיתי זאת מבלי לחשוש למרות כל האזהרות שקיבלתי".

הוא טען כי ידע שינסו להפיל אותו, וציטט: "תיזהר, ינסו לתפור לך תיק", הזהירו אותי. עניתי: "תמיד אלך עם האמת שלי, ויהא המחיר אשר יהא".

"לא, אני לא מתחרט על כך שהבעתי את קולם של רבים שלא יכלו לזעוק, אני זה שזעקתי במקומם נוכח העוול הנורא שנגרם לנו בשנים האחרונות".

הח"כ הוסיף, "אין אדם אובייקטיבי במדינה שלנו שלא יסכים עם העובדה שמדובר בתופעה מסוכנת של נסיונות השתקה של מחנה שלם. תופעה שמקומה במשטרים חשוכים, בטח לא בדמוקרטיה מפוארת כמו ישראל".

"ידעתי שכאיש ימין שנאבק למען האמת של כולנו, אני עלול לשלם מחיר, אבל כנראה לא שיערתי בדעתי עד כמה רחוק ילכו בנסיון להלך עליי אימים".

מיקי זוהר הבהיר: "מעולם לא עברתי עבירה פלילית, מעולם לא נחקרתי במשטרה ומעולם לא נחשדתי בכלום ואם זו החקירה הראשונה שלי, דיינו".

"אני סבור שהחלטת הפרקליטות והמשטרה לפתוח נגדי בחקירה כדי למנוע ממני לבקר את התנהלותו של מנדלבליט, תהיה הרסנית למערכת אכיפת החוק ואף עלולה להביא לאובדן מוחלט של אמון הציבור בה, שגם כך נמצא בשפל של כל הזמנים. אני לא חושש. בע"ה ננצח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר