דיין האמת

מחשובי האברכים בהר נוף: רבי שלמה עצור ז"ל

אבל כבד בשכונת הר נוף, לאחר שהלילה נטמן בהר המנוחות בירושלים הרב שלמה עצור ז"ל, מחשובי תושבי השכונה, לאחר שמצבו הרפואי הדרדר בשל נגיף הקורונה ממנו סבל (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
המנוח ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

אבל כבד בשכונת הר נוף, לאחר שהלילה (שישי), נטמן בבית העלמין הר המנוחות בירושלים הרב שלמה עצור ז"ל, מחשובי תושבי השכונה, לאחר שמצבו הרפואי הדרדר בשל נגיף הקורונה ממנו סבל.

רבי שלמה ז"ל היה מוכר מאד בשכונה כאדם חביב ומאיר פנים לבריות אשר היה משכים ומעריב בבתי הכנסת ובבתי המדרש בשכונה, שם היה מתפלל ולומד עם חברותות מידי יום בהתמדה גדולה ובשקידה עצומה.

אחד מבני המשפחה מספר ל'כיכר השבת', כי המנוח היה בעל מידות טובות, אדם שמעולם לא עשה דבר רע לאחר, ואדם שמקפיד תמיד לחייך ולנצל כל רגע פנוי לצורך לימוד התורה.

עוד הוא מספר, כי המנוח נדבק בחודשיים האחרונים בנגיף הקורונה, ומאז מצבו הבריאותי הדרדר מאד, בין היתר בשל כך כי הנגיף פגע קשות בריאותיו, מה שגרם לו להישאר בבית החולים, גם לאחר שהחלים מהנגיף עצמו.

אמש מצבו הורע מאד עד אשר השיב את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של בני המשפחה, ילדיו ומכריו, כשהוא בן 60 בלבד בפטירתו.

הותיר אחריו את רעייתו תבלחט"א ועשרה ילדים, מתוכם ששה שטרם נישאו ונשארו כעת ללא אבא שאליו היו כל כך קרובים.

הלווייתו התקיימה כאמור אמש ובה השתתפו בין היתר גם יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי שהכיר את המנוח מקרוב ואף הזכיר את שמו לרפואה במהלך דרשתו בבית הכנסת מוסיוף בחודש האחרון.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר