סוד האושר

השחקן איתי תורג'מן: "הבנתי שאני זקוק לעזרה שמיימית"

השחקן המתחזק מדבר בהרחבה, ובגילוי לב, על התפילה והנחת התפילין כל יום, על האגו שהתרסק ועל ה"בילוי" המועדף עליו כל סוף שבוע בבני ברק - גם בעידן הקורונה • וגם: סוד האושר שלו (ציצית)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
תורג'מן (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

השחקן הישראלי איתי תורג'מן, סיפר בגילוי לב על שיאו של תהליך התקרבות לדת ולמסורת היהודית, בו הוא נמצא, והפתיע בגילוי מה ה"בילוי" המועדף עליו בסופי השבוע.

"אני מתפלל ומניח תפילין כל בוקר", סיפר השחקן לעיתונאית שיר זיו ב'ישראל היום', "אחר כך אני אומר את 'התיקון הכללי' של רבי נחמן. מקודם התפללתי גם תפילה אישית, בהתבודדות, שיהיה לנו טוב, שיהיו דיבורים יפים, שיהיו פה דברים שיעשו טוב למי שיקרא את זה".

תורג'מן אף שיתף בדבר שהוביל אותו להתקרב לדת: "בשנים האחרונות הבנתי שאני זקוק לעזרה שמיימית, שאני לא יכול לבד. התחלתי להתפלל, כחלק מתהליך שהחל לפני ארבע שנים".

"כשהאגו התמוסס, ומשהו בגאווה נרגע אצלי, קיבלתי שיש בורא ושאני לא לבד, ושהמציאות היא לא רק תוצאה של הפעולות שלי, אלא היא גם וגם. הבנתי שזה עובד יחד. הבורא רוצה שנהיה אקטיביים, מתוך חיבור לעולם הזה, החומרי. אז בטח שזה טוב לשחק, בטח שאפשר אוכל ותל אביב, הכל טוב... אבל איך לעשות את זה ובאיזו מידה - זו הבנה שהיא חדשה".

"כיף לעבוד את השם"

תורג'מן כאמור גם חשף מה הדבר שהוא עושה כל סוף שבוע: "כבר שנה שאני לוקח חלק ביוזמה אישית של כמה חברים; אנחנו הולכים בכל יום חמישי ב-10 בבוקר ל'סופר', מעמיסים עגלות באוכל ונוסעים לחלק ל-26 משפחות לפני שבת".

"אני שמח כשאני עולה במדרגות לקומה רביעית, עם סלים, באוגוסט, למשפחות בבני ברק, גם בתקופת הקורונה, כדי לשים לאנשים אוכל ודברים מחוץ לדלת. זה לא ב'סטורי' שלי, אבל אין שום דבר בחיים שעושה לי כל כך כיף ושאני מאושר ממנו כמו הדבר הזה. אני מרוויח פה התעלות", סיים איתי תורג'מן בגילוי לב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר