שכחו מסודה לשתייה - קפה יעשה סוף לריח רע במקרר

שכחתם מקרטון החלב השוכב בחלק האחורי של המקרר, עד שפתחתם את דלת הפריג'ידר והבחנתם בטיפות חלב שנזלו והפיצו ריח רע. ניקוי עמוק לא עזר? קפה טחון הוא הפתרון (נקיון וארגון)

(צילום: שאטרסטוק)

נסעתם להתארח בשבת אצל מכרים המתגוררים מחוץ לעיר ושכחתם לגמרי מאותו קרטון חלב, השוכב בחלק האחורי של המקרר שלכם, עד שנכנסתם למטבח והבנתם שמשהו לא כשורה. צעדתם בעקבות הצחנה, פתחתם את דלת הפריג'ידר והבחנתם בטיפות חלב שנזלו על מדפיו. פצחתם בניקוי עמוק והשלכתם לפח את המפגע, אך לצערכם, הריח המבחיל לא נעלם לגמרי. היו רגועים, אין זה אומר שתצטרכו לעצור את נשימתכם בכל פעם שתחשקו בכוס מים קרים בעתיד הקרוב. למעשה, יש פתרון קל לבעיה: קפה טחון.

ברצינות. הניחו קערה קטנה של אבקת קפה נמס על מדף בתוך המקרר שלכם והיא כבר תספוג את הריח הבעייתי, בדיוק כמו סודה לשתייה. אבל בניגוד לסודה לשתייה (והסיבה שבגינה אנו אוהבים את הטריק הזה עוד יותר,) הקפה מוסיף ארומה משכרת לחלל, מה שהופך את הבהייה בתכולת המקרר שלכם בבוקר, בזמן ההתלבטות מה להכין לאכול - לנעימה יותר. תוהים מדוע הקפה כה טוב בנטרול ריחות רעים? התשובה היא: הוא מכיל חנקן, היעיל בהעלמתם.

אם אתם חוששים מהימצאות קערת קפה פתוחה במקרר שלכם (שאם מישהו יפיל אותה בשגגה "תזכו" בבלגן נוסף שדורש טיפול), אתם תמיד יכולים לאחסן את האבקה בגרב ניילון.

בכל מקרה, איך שלא תבחרו לרענן את השטח, חשוב שתקפידו להחליף את האבקה מדי מספר חודשים, כדי לשמור על הניחוח הנעים של המקרר שלכם לאורך כל השנה. יתכן שתגלו שאתם אוהבים את הטיפ הזה כל כך ומתחילים להניח צלוחיות קפה מאולתרות בכל מקום (במגירות, בארונות, ברכב והיכן לא?).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר