תרגיל מסריח?

בניגוד לסיכום: דני דנון נבחר; מיקי זוהר זועם

יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ מיקי זוהר, הובס בבחירות לראשות הליכוד העולמי כשמתחרהו דני דנון הפתיע עם ניצחון ב-94.2%, אך מיקי זוהר טוען כי מדובר בניסיון מחטף (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
מיקי זוהר (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

זה לא השבוע שיושב ראש הקואליציה מיקי זוהר ירצה לזכור: אחרי שנחקר במשטרה בחשד לסחיטת היועץ המשפטי לממשלה באיומים, חבר הכנסת מיקי זוהר, מאבד את כוחו גם בתוך הבית, במפלגת "הליכוד" שם כשל הערב בבחירות ליו"ר הליכוד העולמי.

זוהר הוגדר בתחילת כהונת ממשלת האחדות, לפני כחצי שנה, כמקורב מאוד לראש הממשלה, אך כעת עולה שוב השאלה מה קרה בציר בלפור-קרית גת?

מיקי זוהר רצה לכהן כיושב ראש "הליכוד" העולמי ולאורך הדרך התחרה ביעקב חגואל, עד שהאחרון פרש כשנבחר להיות יושב ראש ההסתדרות הציונית. אך אז נכנס למגרש שחקן מפתיע, לא אהוב במיוחד על ידי נתניהו: דני דנון.

שגריר ישראל באו"ם לשעבר, הודיע על התמודדותו לתפקיד והביס את זוהר כשזכה ב-94.2% (!) מהקולות. יושב ראש הקואליציה מצדו פרסם הודעה חריפה נגד חברי מפלגתו, ובה טען במילים תקיפות שהליך הבחירה היה לא תקין וכי בחירת דנון פסולה: "צר לנו שיש קומץ ביריון שמנסה לחטוף מינוי שהוסכם עליו בכוח הזרוע. מדובר בחציית קו אדום וביזוי כבוד התנועה".

אילו בית הדין של "הליכוד" אכן יכשיר את הבחירות, הרי שלמהלך משמעות פוליטית חשובה: מיקי זוהר ישמור על תפקידו כיושב ראש הקואליציה ביתר שאת, זאת לאחר שעורר את זעם גוש "כחול לבן" יותר מפעם אחת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר