חודש אחרי חמותו

טרגדיה בויז'ניץ: האברך רבי אלעזר ויזל ז"ל; נפטר מקורונה

אחרי תפילת ר"ה בבית כנסת, נודע להרה"ח אלעזר ויזל ז"ל כי נדבק בנגיף. מאז הוא נאבק על חייו, ובשעה האחרונה נפטר בגיל 60 - בהותירו בן חתן. לפני פחות מחודש נפטרה חמותו, אף היא מקורונה (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(באדיבות המשפחה)

טרגדיה: בשעה האחרונה (שני) נפטר מקורונה הרה"ח רבי אלעזר ויזל ז"ל, מחשובי חסידי ויז'ניץ, ומי ששימש כמזכיר בחיידר של החסידות בבני ברק, והוא בן 60 בלבד - 29 יום אחרי פטירת חמותו, אף היא מהנגיף.

לפני מספר שבועות נדבק ר' אלעזר בקורונה, ומאז מצבו הרפואי הלך והידרדר, עד אשר השיב בצהרים את נשמתו ליוצרה, למגינת לבם של בני משפחתו, בהם בן מאורס.

המנוח נולד לפני 60 שנה לאביו הרה"ח רבי דוד זצ"ל ולאמו מרת שיינדל, והלך מנערותו בדרך התורה והחסידות שהתוו לו הוריו החשובים.

לאחר נישואיו, לצביה לבית סגל, וכמה שנות לימודים ב'כולל', נכנס לתפקידו כמזכיר תלמוד התורה בקרית ויז'ניץ, בו שימש במשך יותר משלושים שנה.

ילדי החיידר זוכרים כיצד היה נוהג רבי אלעזר לתת להם פרסים וממתקים ולהוקיר את לימוד התורה שלהם במסגרת מבחנים שהם ערכו אצלו על דפי גמרא ופרקי משניות בעל פה.

בימי ראש השנה האחרונים, ולאחר שידע חולי וכאב בשנים האחרונות, בחר ר' אלעזר להעביר את הימים הנוראים בבית הכנסת 'חיסדא' (פא"י) בעיר, על מנת להתפלל עם כמה שפחות אנשים, אך מיד לאחר החג, התגלה כי נדבק בקורונה ומאז נאבק על חייו בבית החולים.

'אכיפה' אלימה בפינוי מתפללי ביכנ"ס 'חיסדא'. ארכיון (באדיבות המצלם)

הלוויתו תיערך בבני ברק בשעות הקרובות, והוא צפוי ככל הנראה להיטמן למנוחת עולמים בחלקת ויז'ניץ בבית העלמין בעיר, למגינת לב בני משפחתו ההמומים, בנים ובנות, בהם חמישה שטרם נישאו; אחד מהם כאמור חתן.

כאמור זו הפעם השניה שהקורונה מכה במשפחה זו: מחר יציינו את ה'שלושים' לפטירת חמותו של ר"א ויזל ז"ל, מרת רבקה סגל ע"ה מקרית ויז'ניץ בבני ברק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר