"איבדת את הרגש?"

ח"כ אוריאל בוסו במתקפה נגד נפתלי בנט

"הוא עושה פוליטיקה ושימוש ציני אצל בעלי עסקים שלא יודעים למעשה שלפני שבוע הוא זה צעק זה אסון לפתוח את חנויות הרחוב", תקף ח"כ אוריאל בוסו את יו"ר 'הימין החדש' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: עדינה וולמן, דוברות הכנסת)

ח"כ אוריאל בוסו (ש"ס) נאם הערב יום (שני) במליאת הכנסת ותקף את ההסתה של חברי האופוזיציה והתעלמות התקשורת כנגד מספרי הקורונה המעודדים מהערים החרדיות: "החרדים עברו תקופה קשה של סגרים ובעיקר התקפות קשות ביותר מבלי לדבר על הוויתורים הקשים של אירועים וחתונות, שזה משמעותי וקריטי לצד המגבלות של הזמן".

בפתח נאומו אמר בוסו: "ראינו בשבועות האחרונים את רשימת הערים במגזר החרדי ירוקות אולם אצל רוב התקשורת הכללית, שתיקה מוחלטת, שום אזכור לכך, לפתע הערים החרדיות הפכו שקופות, לצערי הרב, לאחר חודשים של התקפות קשות נגד החרדים, אין כמעט התחייסות, בוודאי שלא מילה טובה על שמירת ההנחיות ההדוקה של הציבור החרדי ובפרט של הציבור הספרדי הנאמן לדרכה ולפסיקותיה של הנהגת מועצת חכמי התורה בראשות מרן ראש הישיבה חכם שלום הכהן, ציבור שחי בתנאים קשים וצפיפות יותר מכולם".

לדבריו: "כל הערים החרדיות הפכו לירוקות מהסיבה היחידה שהיא שמירה על ההנחיות של רוב רובו של המגזר החרדי והם ראויים היום לציון לשבח.

"כן דוקא ביום הזה שחברים כאן מהבית בחרו לנצל את מעמדם כאופוזיציה אבל שכחו להיות אובייקטיבים שראש מפלגה כאן מהבית תוקף את ראש הממשלה כביכול שנכנע לחרדים. אותו מחבר ספרים סדרתי נפתלי בנט שבחלק אחד בספרו בעד סגר ובחלק ב' נגד סגר ובחלק ג' בעד סגר חלקי וכו'.

"אנשים בקבינט עסוקים בהחלטות כבדות משקל והוא עושה פוליטיקה ושימוש ציני אצל בעלי עסקים שלא יודעים למעשה שלפני שבוע הוא זה צעק זה אסון לפתוח את חנויות הרחוב, חייבים סגר אנחנו לקראת גל שלישי, תסתכל להם בעיניים לאותם אמהות לילדים קטנים שהגיע החורף הסוער ורוצים לקנות בגדים, מגפיים, מעילים, וסוודרים, איבדת את הרגש?".

לדבריו: "השר דרעי ביקש לפתוח את החנויות רחוב מהסיבה שרשתות מזון גדולות מקיימים עומסים כרגיל והקימו עמדות של ביגוד, אתה יכול לספק פיתרון אחר לאותם משפחות בחורף הסוער?

"הגיע העת קואליציה ואופוזיציה גם במחיר של פחות קולות לצאת לאחדות מלאה בפרט מי שיש לו ניסיון מסקרים מבשמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר