"נמשיך בעקשנות"

אבו מאזן ספד לעריקאת: "השהיד הגיבור" • צפו

נאום השהידים של יו"ר הרשות הפלסטינית: "אני מפאר ומרומם את השהידים הגיבורים שלנו", אמר אבו מאזן בדברי פרידה לסאיב עריקאת וזיכרון ליום השנה השישי למות ערפאת (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: האתר הרשמי. תמונה, ארכיון: Flash90)

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן (מחמוד עבאס), נשא אמש (שלישי) נאום נרגש, בו הוא ספד לבכיר הרשות סאיב עריקאת שמת בבית החולים הדסה מקורונה, ושיבת את "כל "השהידים".

עבאס, שהינו גם מנהיג אש"ף, ייחד ראשית את נאומו למייסד הארגון ולקודמו בתפקיד ה'ראיס' יאסר ערפאת, לרגל יום השנה השישי למותו, שנסיבותיו עדיין נסתרות בעיני הפלסטינים.

"אנחנו מייחדים זיכרון למותו של השהיד, הסמל, יאסר ערפאת, אשר נלחם והקריב עם חבריו הגיבורים, באמצעות ארגון אש"ף, נציגו היחיד של העם הפלסטיני", אמר יו"ר הרשות.

ובאשר לעריקאת: "פלסטין נפרדת היום משהיד, שהוא אחד מגיבוריה ומפקד ממפקדיה, שנפטר לאחר שהלך בגבורה במסלול המאבק הלאומי, הד"ר סאיב עריקאת".

"אנו נישאר נאמנים לרוחם של השהידים שלנו ולדמם של פצועינו. אנחנו ממשיכים בגאווה בדרך, בעקשנות ובעוצמה", המשיך אבו מאזן בהכרזה.

לדבריו, "ככל שיעבור הזמן ויתגברו הלחצים, האשמות השווא וזיוף העובדות, לא נוותר על זכות כלשהי מזכויותינו החוקיות המעוגנות בלגיטימיות הבינלאומית ואנו נמשיך לפעול כדי להביא לסיום הכיבוש הישראלי של ארצנו".

אבו מאזן אף הבטיח לקיים בחירות כלליות למוסדות הייצוגיים הפלסטיניים "בהשתתפות כל הארגונים" - גם חמאס וג'יהאד אסלאמי.

"אני שולח ברכות, מפאר ומרומם את השהידים שלנו, ובראשם, הסמל, המפקד, יאסר ערפאת וחבריו", סיים יו"ר הרשות הפלסטינית את דבריו.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר