מגיפת הקורונה

בעקבות מתן כהנא: שמונה ח"כים נדרשים לבידוד

הידבקותו של ח"כ מתן כהנא בנגיף הקורונה, מכניסה הבוקר שמונה חברי כנסת לבידוד, בהם: נפתלי בנט, בצלאל סמוטריץ, אופיר סופר, עופר כסיף, אוסאמה סעדי וחמד עמאר (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush/Flash90)

לאחר שחבר-הכנסת מתן כהנא (ימינה) אובחן כחיובי לנגיף ה'קורונה', ובתום החקירה האפידמיולוגית שנעשתה ע״י נציגי משרד הבריאות עולה כי שמונה חברי כנסת נדרשים להיכנס לבידוד ביתי.

חברי הכנסת נפתלי בנט, בצלאל סמוטריץ ואופיר סופר וכן חברי הכנסת עופר כסיף, אוסאמה סעדי וחמד עמאר, נדרשים לבידוד עד יום שני בעוד שבועיים, 23.11.

חברי הכנסת רם שפע ואורלי פרומן, נדרשים לבידוד עד יום שלישי בעוד שבועיים, 24.11.

אמש, הודיע ח"כ כהנא כי אובחן כחיובי לנגיף. "התעוררתי הבוקר עם חום קל, נכנסתי לבידוד, ביצעתי בדיקה ונמצאתי חיובי לקורונה", כתב הח"כ מ'ימינה'. "אני מרגיש בסדר גמור ואמשיך את עבודתי מהבית".

קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, פנה כבר אמש לח"כים וציין כי כהנא נכח גם ביום שלישי במשכן הכנסת, וביקש כי מי שהיה בקרבתו, שיישאר בביתו ולא יגיע לכנסת עד לקבלת הנחיות ממשרד הבריאות.

בתוך כך, יושב ראש ועדת החוץ והביטחון, חבר הכנסת צביקה האוזר מ"דרך ארץ", הודיע כי הבוקר (חמישי) נכנס לתוקף החוק שמוריד 48 שעות מתקופת הבידוד שהונהגה עד היום, ומעכשיו כל אדם שנדרש בבידוד ישהה בו 12 ימים ולא 14. האוזר הבהיר כי ימשיך בניסיונותיו לקצר את ימי הבידוד לעשרה ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר