צפו

שדרן הרדיו החרדי הציל חיי אישה בעבודתו

בראיון לתכניתו של אמנון לוי בערוץ 13, גולל ישי דריקס את קורותיו של אותו יום, בתקופה האחרונה, בו הציל אישה שהיתה טרום אירוע לבבי, לאחר שסיפרה בשידור כי חשה ברע. צפו (מדיה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(באדיבות: שש עם אמנון לוי ערוץ13)

ישי דריקס, מגיש ושדרן בערוץ 2000, תיאר היום (חמישי) בראיון ל'ערוץ 13' כיצד הציל את חייה של קשישה רגע לפני אירוע לבבי, וכל זאת בעקבות תכנית שהגיש.

האירוע התרחש לאחרונה, בתכניתו 'מצב הרוח', כאשר מאזינה מאיזור הדרום, בת 80, עלתה לשידור וביקשה: "תתפללו עלי לרפואה שלמה".

דריקס מתאר: "מיד הגבתי, מתוך סקרנות, 'גברת נכבדה, מה מצבך, איך את מרגישה', והיא החלה לספר שיש לה כאבים בחזה, מזיעה וחלשה מאוד".

"ביקשתי מהמאזינה שתתקשר אלי בשעה ארבע, אחרי השידור, בגלל שהבנתי שאם אני לא עוזר לה זאת אחריות שלי", הוסיף דריקס. וכך אכן קרה: המאזינה התקשרה ב-16:01, אז הוא ביקש ממנה שתישאר איתו על הקו כדי שיוכל להעלות בשיחת ועידה יועץ רפואי.

השדרן מוסיף ומספר: "התקשרתי לרב פירר והוא לא ענה, קשה מאוד להשיג אותו, ותוך כדי אני עדיין מרגיש בשיחה איתה שהיא במצב לא טוב ואני חייב לעזור לה".

"אחרי חצי שעה, כשהיא איתי עוד על הקו, הצלחתי להעלות את ר' יוסי ערבליך, היועץ הרפואי, וכשהוא שמע מהמאזינה מה היא מרגישה, אמר לה בלי להסס: גברת, מיד לטיפול נמרץ".

בחלוף מספר ימים התקשרה מאזינה וביקשה לעלות שוב לשידור, כפי שמספר דריקס: "תוך כדי, נופל לי האסימון שזאת אותה מאזינה שלא הרגישה טוב. היא אמרה בקול חנוק: הרופא אמר לי שמזל שהגעתי בזמן, אחרת זה היה מאוחר; עברתי צנתור בזמן".

לסיום הוא הוסיף: "צריכים, במיוחד בתקופה הזאת, להתעניין בכל אדם: להרים צלצול אחד ביום, לאנשים מבוגרים".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר