בהודעה מוקלטת

נתניהו: "הורדנו את התחלואה ואני לא מתכוון לוותר על זה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, מסר הערב, הודעה לציבור בנוגע להקלות סביב מתווה החזרה לשגרה מנגיף הקורונה ורמז כי לא יתן יד להקלות גורפות מבלי הסכמה רחבה (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: משרד ראש הממשלה, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, מסר הערב (ראשון), הודעה לציבור בנוגע להקלות סביב מתווה החזרה לשגרה מנגיף הקורונה ורמז כי לא יתן יד להקלות גורפות.

"אנחנו בעיצומו של דיון חשוב ומעמיק בקבינט הקורונה, וזה יימשך עוד שעות, מפני שהנושא מאוד מורכב", אמר נתניהו.

"אני רוצה לוודא שאנחנו נמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות, בהסכמה רחבה ככל האפשר, כדי לאפשר לנו לפתוח את הכלכלה ואת החינוך מבלי לסכן את החיים והבריאות של אזרחי ישראל", הוסיף נתניהו.

"אנחנו הורדנו את התחלואה לאחת הרמות הנמוכות במערב, ואני לא מתכוון לוותר על זה בהינף יד. אני צריך את שיתוף הפעולה שלכם, אזרחי ישראל", סיים ראש הממשלה את הודעתו.

דבריו של נתניהו נאמרו במהלך הפסקה בדיון בקבינט הקורונה בו נידונה הערב לראשונה האפשרות להחזיר תלמידים נוספים לכיתות, ובמקביל בהטלת הגבלות כדי למנוע עלייה בתחלואה בנגיף הקורונה.

לקראת הדיון הביעו המשטרה והממונה על המאבק בנגיף פרופ' נחמן אש התנגדות לעוצר לילי עליו דובר היום והבהירו כי מדובר בצעד לא אפקטיבי.

בנוסף, מסתמנת החלטה על החזרת תלמידי כיתות ה'-ו' וי"א-י"ב לבתי הספר, אך עדיין לא ברור מתי. השרים נוטים לאשר זאת לאור חוות הדעת של המומחים המייעצים לקבינט. עם זאת לא ברור עדיין אם הלימודים בכיתות הללו יתחדשו כבר בשבוע הבא, או רק בשבוע שלאחר מכן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר