זעזוע בחסידות

גז מדמיע ומכות: אלימות ליד חדר האדמו"ר מגור

אדם שפרש מהחסידות, נכנס לבית המדרש של גור בירושלים כדי להיכנס לאדמו"ר • במקום התפתחה תגרה אלימה שכללה ריסוס גז מדמיע ומכות אלימות, עד מעורבות משטרתית (אנ"ש)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

זעזוע בחסידות גור: אדם שפרש מהחסידות הגיע לבית המדרש הגדול בירושלים, וביקש להיכנס אל האדמו"ר. הוא סורב, ובמקום פרצה מהומה.

בתקופה האחרונה, חזר האדמו"ר מגור לקבל קהל, בהתאם להנחיות הקורונה כשהוא יושב מאחורי זכוכית והחסידים נכנסים כשהם עטויי מסכות.

הערב (שני) הגיע לבית המדרש אדם שפרש מהחסידות, וביקש להיכנס לאדמו"ר - כאשר לפי עדי ראייה, בכיסו הוא מחזיק בגז מדמיע.

החסידים שהיו במקום, מנעו זאת ממנו. הם התקבצו סביבו וחסמו את מעברו בעזרת שולחנות וספסלים, כדי למנוע מהפורש להיכנס אל האדמו"ר.

בתגובה, טוענים חסידי גור שהיו במקום, שלף אותו אדם גז מדמיע מהכיס, וריסס לעבר החסידים שהיו במקום. כמה מהם הצליחו להשתלט עליו, ולהוציא אותו החוצה.

חסיד גור שהיה במקום אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "מדובר באירוע חמור שטרם היה בחסידות גור. שאדם ייכנס לבית המדרש ויבקש להיכנס לחדרו של האדמו"ר כשהוא נושא איתו גז מדמיע?".

המותקף, שוכב פצוע אחרי שקיבל מכות (באדיבות המצלם)

מנגד, חבריו של הפורש מכחישים בתוקף כי הוא זה שריסס גז מדמיע במקום, וטוענים כי מדובר היה במקרה של אלימות קשה שהופנתה כלפיו.

לטענתם, מיד עם כניסתו לבית המדרש, הותקף באלימות ואף נזקק לחילוץ משטרתי, שפינו אותו לאמבולנס שהמתין כדי להעניק לו טיפול רפואי.

לפי אנשים המכירים את האדם, מדובר במי שנכנס כל שבוע לאדמו"ר מגור בקביעות, ולא בפורש "שהופיע" פתאום. הדבר ידוע אצל כל מכיריו, וגם הפעם נכנס לשוחח על מקרה רפואי ספציפי - אך הותקף באלימות ונזקק לפינוי לבית החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר