לאחר הקבינט

בני גנץ מבהיר: נתעקש על הגדלת הקנסות

שר הביטחון, בני גנץ, מבהיר הערב כי ימשיך לפעול להעלאת הקנסות, גם על מוסדות חינוך, וזה בניגוד לעמדת הסיעות החרדיות: "אני מתכוון לעמוד על כך", הצהיר • צפו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: משרד הביטחון)

שר הביטחון וראש הממשלה החליפי, בני גנץ, מבהיר הערב (שני) כי ימשיך לפעול להעלאת הקנסות גם על מוסדות חינוך, כפי שאמר גם נתניהו, זאת בניגוד לעמדת הסיעות החרדיות.

בסיום ישיבת הקבינט הסביר גנץ: "כפי שדרשתי, אנו חוזרים למתווה דיפרנציאלי בבחינת "ירוק וטוב לו - אדום ונעזור לו". לצד המלחמה בתחלואה, אנחנו חייבים גם לחשוב על ילדינו שנמצאים בבית חודשים ארוכים, ולכן כבר בשבוע הבא נפתח בערים הירוקות והצהובות את כיתות ה'-ו' ובשבוע לאחר מכן את כיתות י"א-י"ב. בהמשך נדאג גם ליתר התלמידים בחטיבות הביניים ובכיתות הנמוכות בתיכון- ט'-י'".

לדבריו: "גם את המסחר במרכזים הפתוחים נפתח בערים הירוקות, ולאחר מכן נתחיל בפיילוט לפתיחת הקניונים בכפוף לבדיקות ולהבטחת הבריאות".

"לצד זאת", הצהיר גנץ: "נמשיך את הסגרים ביישובים האדומים, ונקיים סגרי לילה גם בערים הכתומות. אני מתכוון לעמוד על כך שנממש את מתווה הקנסות עליו החלטנו ושעוכב בדרך.

"הנחיתי את מערכת הביטחון כולה להמשיך בפעילות ולהסתער על הערים האדומות והכתומות. נסייע ככל שרק ניתן, לא נחסוך באף משאב- לא בחקירות, לא בבדיקות, לא בהסברה ובכל דבר שצריך".

גנץ הוסיף: "עד שיגיע החיסון, וזה ייקח עוד חודשים רבים, אנחנו צריכים שאתם תלכו להיבדק, תשמרו על ההוראות ותאמרו אמת בתחקירים. רק כך נוכל להתגבר על המחלה ולפתוח את המשק ככל שניתן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר