גם ממשרד האוצר

לאחר שגנץ הערים קשיים: יצחק כהן הודיע על התפטרותו

לאחר שבני גנץ הציב תנאים לש"ס בשביל מינויו לשר על מכסת 'כחול לבן', הודיע איציק כהן כי החליט לפרוש גם מתפקיד השר במשרד האוצר, בו הוא יישאר כסגן שר (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
לפני מס' שבועות: כהן נפגש עם ליצמן (צילום: ארכיון 'כיכר')

איציק כהן מש"ס, ששימש עד לשבוע זה כשר במשרד האוצר ושר השיכון, הודיע היום (שלישי), על התפטרותו מתפקיד השר במשרד האוצר.

שעתיים לאחר הודעת מפלגת 'כחול לבן' והתנאי שהציב גנץ לדרעי, יצחק כהן הודיע על התפטרותו גם מתפקיד השר במשרד האוצר, וימשיך בתפקידו כסגן שר האוצר ישראל כ"ץ.

במכתב ששלח לראש הממשלה נתניהו, שר הפנים דרעי ומזכיר הממשלה ברוורמן - אבל לא לראש הממשלה החליפי גנץ ולשר האוצר כ"ץ - הודיע כהן בקצרה על החלטתו.

מכתב ההתפטרות

מטעם מפלגת ש"ס נמסר, כי לאחר שיו"ר כחול לבן, שר הביטחון בני גנץ, חזר בו היום מהבטחתו לשר דרעי לאפשר לכהן להישאר שר במשרד האוצר.

עוד אמרו: כי "גנץ הבטיח אמש לשר דרעי לאפשר לאיציק כהן להישאר שר כי זה דרש את הסכמתו, בשם השוויוניות הנדרשת בין שני חלקי הממשלה".

"היום בבוקר, כנראה בלחץ גורמים בכחול לבן, הוא חזר בו ודרש בתמורה למנות מנכ"ל משרד משפטים. איציק כהן ימשיך לעבוד כסגן שר במשרד האוצר ולפעול כפי שעשה עד כה להוצאת ישראל מהמשבר הכלכלי".

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הגיב בטוויטר: "אני מצר על התפטרותו של חברי איציק כהן מתפקיד שר במשרד האוצר. איציק כהן מוכשר, מקצועי, ענייני וחכם וכהונתו כשר יכולה היתה לתרום רבות לעבודת הממשלה ולסייע לציבור בכלל. חבל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר