"מחפשים לרדוף את הדת"

מהומה בבני ברק: שוטרים פשטו על בית הכנסת איצקוביץ'

המשטרה פשטה על בית-כנסת איצקוביץ' במרכז בני ברק בטענה כי במקום ישנם עשרות מתקהלים - בניגוד להנחיות, ובמקום פרצה מהומה גדולה; יצחק שיינין: "בבית הכנסת כולם שומרים" (אקטואליה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הפשטה והמהומה, הערב (צילום: ג. שמואל)

כוח גדול של משטרה פשט הערב (שלישי) על בית הכנסת איצקוביץ' במרכז בני ברק, בטענה כי במקום ישנם עשרות מתקהלים - בניגוד להנחיות ה'קורונה' של משרד הבריאות, בעוד בבית הכנסת מתעקשים כי במקום שומרים על ההנחיות.

המשטרה, מסרה בהודעתה כי "השוטרים הבחינו בבית כנסת אשר נחזה להיות סגור, אולם בדיקה שנעשתה העלתה כי במקום יש עשרות מתקהלים בניגוד להנחיות, תוך סיכון בריאותם ולפיכך, השוטרים הורו על פיזור ההתקהלות".

המהומה בשטיבלאך (צילום: ג. שמואל)

במקום, התפתחו מהומות ומאות בני אדם התקהלו סביב השוטרים. במשטרה אמרו כי "קומץ פורעי חוק הפר את הסדר במקום תוך השלכת אבנים לעבר ניידת משטרה".

השוטרים פעלו לפיזור המתקהלים, כך נמר מהמשטרה, וכנגד האחראי על המקום נרשם דו"ח על סך 5,000 ש"ח. "אנו קוראים לציבור להישמע להנחיות שהנן הנחיות מצילות חיים ולמען בריאות הציבור", הוסיפו במשטרה.

(צילום: ג. שמואל)

אלא שמנגד, הרב יצחק שיינין, גבאי בית הכנסת איצקוביץ', אומר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי "יש הרבה אנשים שמשעמם להם בתקופת הקורונה, מתקשרים למשטרה ואומרים להם באו תראו מה קורה באיצקוביץ' - הבעיה היא שבבית הכנסת כולם שומרים על ההנחיות והכל מתנהל לפי החוק, מי שלא שומר מוציאים אותו החוצה".

"אנשים מחפשים לרדוף את הדת והיהדות, פשוט בושה וחרפה", הוא אומר בכאב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר