בדרכו הביתה

בן 8 החליק במדרון סלעי; מצבו מוגדר קשה

ילד שקיצר את דרכו מבית הספר לביתו בשכונת רמות דרך מדרון תלול, החליק וכתוצאה מכך נחבל קשות בראשו • ברחוב בר אילן, נערה נפלה מאופניים חשמליים ונפצעה בינוני (ארץ)

(צילום: Hadas Parush/Flash90)

ילד בן שמונה שעשה את דרכו חזרה לביתו בשכונת רמות בירושלים מבית הספר בו הוא לומד, החליק על סלעים ופונה לבית החולים עם חבלה בראשו.

בדרך הביתה, קיצר הילד את דרכו דרך מדרון תלול והחליק. אחרי קבלת טיפול רפואי ראשוני במקום, פונה באמבולנס כאשר מצבו מוגדר קשה.

מדוברות מד"א נמסר כי התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על ילד שככל הנראה נפל מגובה ברחוב יצחק מירסקי בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם ילד בן 6 במצב קשה עם חבלת ראש.

דודי שקלאר חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בילד שלדברי חבריו קיצר את דרכו מבית הספר לביתו דרך מדרון תלול והחליק וכתוצאה מכך נחבל קשות בראשו. הענקתי לו סיוע ראשוני בסיוע חובשים מהשכונה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

ברחוב בר אילן בירושלים, החליקה רוכבת אופניים חשמליים במהלך רכיבה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה"ח שערי צדק צעירה כבת 20 במצב בינוני עם חבלת ראש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר