התקיפה בסוריה

נתניהו מגיב: 'מי שתוקף אותנו - דמו בראשו'

התקיפה הישראלית הרשמית נגד מטרות של צבא סוריה: ראש הממשלה מבהיר כי לא נאפשר התבססות צבאית איראנית בסוריה. נתניהו איים: לא נאפשר ניסיון של תקיפה נגדנו (צבא)

נתניהו, היום (צילום: לע"מ)

לאחר התקיפה הלילית של ישראל בסוריה, אומר היום (רביעי) ראש הממשלה בנימין נתניהו, כי לא יאפשר התבססות איראנית בסוריה.

נתניהו פתח ואמר: "לפנות בוקר חיל האוויר תקף מטרות משמעותיות של כוח קודס האיראני בסוריה, וגם של צבא סוריה. זאת המדיניות הברורה שאני מוביל מזה שנים".

"לא נאפשר התבססות איראנית צבאית נגדנו בסוריה, ולא נאפשר שום ניסיון של תקיפה נגדנו משטח סוריה. מי שמנסה לתקוף אותנו, מי שתוקף אותנו - דמו בראשו".

כזכור, מטוסי קרב של צה"ל תקפו הלילה (רביעי) מטרות צבאיות - בסוריה, השייכות לכוח 'קודס' האיראני ולצבא הסורי, בתקיפה נפגעו מחסנים, מפקדות ומתחמים צבאיים וכן סוללות טילי קרקע אוויר.

מדובר בתקיפה חריגה של צה"ל, הן בהיקפה והן בדבר היותה גלויה, כאשר דובר צה"ל מעדכן על התקיפה בניגוד לעמימות הנהוגה במקרים דומים, עת ישראל תקפה בסוריה כדי לפגוע בהתעצמות האיראנית.

פעילות צה"ל לנטרול המטענים, אמש (צילום: דובר צה"ל)

כעת, צה"ל ב"מוכנות גבוהה" בפיקוד הצפון, בהיערכות לתגובה אפשרית של סוריה או איראן.

דובר צה"ל הדגיש בהודעתו כי "התקיפה בוצעה בתגובה להנחת זירת המטענים סמוך לגדר הגבול עם סוריה בשטח ישראל, על ידי חוליה סורית שפעלה בהכוונה איראנית", כאשר לדבריו, "חשיפת זירת המטענים אתמול, מהווה הוכחה נוספת לפעילות ההתבססות הממושכת של איראן בסוריה".

עוד מסר דובר צה"ל כי "צה"ל רואה במשטר הסורי אחראי לכל פעולה הנעשית משטחו וימשיך לפעול ככל שיידרש למיגור ההתבססות האיראנית בסוריה המהווה סיכון ליציבות הביטחונית במרחב. צה"ל שומר על מוכנות גבוהה והיערכות לכל תרחיש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר