בגלל הלשנה?

רגע לפני הברית: שוטרים פשטו על האולם

שלשה ימים לאחר העימותים בין שוטרים ותושבים בעיר ביתר עילית, הבוקר שוב הופיעו שוטרים במקום, דקות לפני עריכת סעודת ברית מילה של משפחה חרדית; החשד: 'הלשנה' (ארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
האולם שבו היתה אמורה להתקיים הברית (צילום: כיכר השבת)

שלשה ימים לאחר העימותים בין שוטרים ותושבים בעיר ביתר עילית בשל ניסיון של המשטרה לפזר שמחת בר מצווה שהתקיימה באולם ברחוב קדושת ציון בעיר, הבוקר (ראשון) שוב הופיעו שוטרים במקום, דקות אחדות לפני עריכת סעודת ברית מילה של משפחה חרדית המתגוררת בעיר.

השוטרים שחיפשו את בעל האולם שהו במקום במשך כמה דקות וגרמו לכך שהסעודה שהיתה אמורה להתקיים בהשתתפות בני המשפחה בלבד, תועתק למקום חלופי, וזאת בשל החשש של בני המשפחה שהמשטרה לא תאפשר את קיום האירוע.

עד ראיה שנכח במקום טוען בשיחה עם 'כיכר השבת' כי אחד השכנים שמתגורר בסמיכות לאולם מתנכל לבעלי השמחה ע"י הלשנה למשטרה, צעד שגורם לעגמת נפש רבה בקרב אנשים אשר חלקם דחו את השמחה בשל תקופת הקורונה.

עוד הוא מספר כי בני המשפחה שכבר היו במקום, בהם סבא וסבתא מבוגרים מאד, נאלצו לאתר מקום חלופי ולהעביר לשם את הכלים והאוכל. "מדובר ברשעות וברוע של ממש להתנכל לאנשים שבסך הכול מעוניינים לערוך שמחה מצומצמת", הוא אומר.

כזכור, ביום חמישי האחרון, בשעות הערב, פרצה מהומה גם כן באותו מקום לאחר ששוטרים שקיבלו תלונה על עריכת שמחה במקום בניגוד להנחיות הגיעו למקום וניסו להיכנס פנימה, אך נהדפו ע"י עשרות תושבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר